Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

2 sims actief

Hallo,

Ik heb eens een probleem met de sims, namelijk; ik kan een bepaalde sim uit mijn huishouden niet besturen! als ik op haar portretje klik, blijft de witte rand rond het vorige portretje ook staan en is die sim nog actief, terwijl de witte rand ook rond haar staat:

Afbeelding
kijk, op deze manier. ik speelde dus met Lily, ik wil Lara selecteren en tja...het lukt niet. er zijn dus 2 sims 'actief' alle andere sims werken normaal...

ik heb haar al uit en terug in het huishouden geplaatst, resetsim gedaan....niks helpt. Weet iemand hier een oplossing voor?


edit: ik kan haar wel met de mastercontroller selecteren.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 24 aug 2014, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: 2 sims actief

jij had toch NOOIT problemen met de sims? :P misschien reset sim ?

v ik weet niet of het helpt maar je kunt op die ene sim die je wilt spelen ff met je linkermuisknop op klikken dat je de sim volgt.. snapp??

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 24 aug 2014, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 2 sims actief

Knoetiee schreef:jij had toch NOOIT problemen met de sims? :P misschien reset sim ?

er staat dan ook 'eens'.

maar met mastercontroller kan ik haar wel selecteren, dus het is niet meer zo noodzakelijk dat het meteen opgelost word...waar mods niet goed voor zijn. maar het is toch wel irritant.


Vik heb het nog nooit eerder meegemaakt en die mods heb ik al een tidje dus dat zal inderdaad nisk uitmaken.... en ik zal resetsim eens proberen!

Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 24 aug 2014, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: 2 sims actief

Probeer anders misschien eens resetsim *. (Gewoon zoals het er staat met het sterretje en dus zonder namen.) Dan reset je i.p.v. maar één sim alle sims tegelijkertijd. Misschien werkt het zo wel. :)

Of anders eens kijken of het zonder al je mods wel werkt. Ik denk niet dat het iets zal uithalen, maar je weet maar nooit.

Edit: Zelfs al heb je die mods al een tijdje kun je het nog altijd maar beter getest hebben. Ik verwacht ook echt niet dat het iets uithaalt hoor, maar dit zijn gewoon van die dingen die in een enkel geval toch nog wel eens ooit voor de vreemdste problemen kunnen zorgen. ;)

Weergave- en sorteeropties