Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Simsfan1234
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 07 mei 2014, 10:41

Twee plusjes bij vaardigheden leren

Hallo,
Weet iemand hoe het mogelijk is dat je soms bij het leren van vaardigheden twee plusjes naast de voortgangbalk hebt staan? Mijn broertje heeft dat de hele tijd en ik wil dat ook! Help me aub.
Groetjes
Gebruikersavatar
xstefanxsimsx
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:43

Re: Twee plusjes bij vaardigheden leren

Hallo!

volgens mij hebben ze dan gunstige eigenschappen voor die vaardigheid. Bijvoorbeeld": iemand met eigenschap Atletisch, leert sneller de vaardigheid sport. iemand die een boekenwurm is leert sneller uit een boek etc.

Groetjes
Simsfan1234
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 07 mei 2014, 10:41

Re: Twee plusjes bij vaardigheden leren

Ja dat dacht ik eerst ook maar m'n broertje heeft dat bij alles , ook bij dingen waar die niet een seen eigenschap van heeft, dus ik snap het niet. Het heeft deels met humeur te maken maar mijn humeur is altijd heel goed en dan krijg ik toch gewoon één plusje?

Groetjes
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Twee plusjes bij vaardigheden leren

I'm not sure about that maar ik geloof +100. dat weet ik niet helemaal zeker maar doordat ik heel vaak naar die dingen kijk denk ik dat het rond de 100 ligt. Een tip is: zet muziek aan. Een goede stereo geeft al +30 humeur. Voor de rest kun je denken aan wensen vervullen, goed eten, goed uitgeslapen en goed bed, sims die plezier hebben, etc...

Weergave- en sorteeropties