Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

sim creëeren blijft verwerken

Hallo, het is nu al 2 keer na elkaar dat ik een sim heb proberen te maken. Alles doet normaal, mijn spel hapert niet te veel, heb een mooie sim gemaakt, blablabla... Dan klik ik op het "klaar en ga naar stad bewerken"-dingetje, maar dan blijft het maar verwerken, iets dat het normaal gezien 2 seconden duurt, maar dat nu zeker zo'n 10 minuten duurt(daarna sluit ik de sims af) het enigste wat ik de voorbije dagen heb gedownload is de integration mod van nraas, een mod waardoor al je sliders terug werken. Zou het daaraan kunnen liggen? Want al mijn sliders die werken levert wel mooie sims op :(

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 22 apr 2014, 17:03, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: sim creëeren blijft verwerken

Wat bedoel je met het vogeltje? Zou je dat willen verduidelijken?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: sim creëeren blijft verwerken

Ik zou zeker eens kijken wat er gebeurd als je zonder die mod sims maakt. Gewoon de mod zelf even weghalen uit het mods mapje. :)

Als dat nog niet werkt even je gehele Sims 3 mapje in Mijn Documenten/Electronic Arts weghalen en in een compleet 'schoon' spel een sim maken om te kijken of het dan wel werkt. Als het dan werkt, kun je langzaam wel je saves, downloads en mods een voor een terugzetten, om de oorzaak te achterhalen.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: sim creëeren blijft verwerken

Rudy schreef:Ik zou zeker eens kijken wat er gebeurd als je zonder die mod sims maakt. Gewoon de mod zelf even weghalen uit het mods mapje. :)

Als dat nog niet werkt even je gehele Sims 3 mapje in Mijn Documenten/Electronic Arts weghalen en in een compleet 'schoon' spel een sim maken om te kijken of het dan wel werkt. Als het dan werkt, kun je langzaam wel je saves, downloads en mods een voor een terugzetten, om de oorzaak te achterhalen.
Het is sinds die mod dat ik problemen heb ;) Zal het doen. Spijtig.

Weergave- en sorteeropties