Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Pluizigesimmerx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
za 15 mar 2014, 13:54

Welke zou ik doen?

hoi allemaal,
er is volgende week een aanbieding en dan is de sims 3 uitbeidingen 20 euro ik kan kiezen tussen 4.
Maar welke zou ik doen en is echt waard voor mijn geld? Exotische eilanden ,na middernacht,studententijd of vooruit in de tijd. :?

niet:
Studententijd
Vooruit in de tijd

Laatst gewijzigd door Pluizigesimmerx op wo 02 apr 2014, 17:59, 2 keer totaal gewijzigd.

always a simmer
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Welke zou ik doen?

^ah kijk, vergelijkbaar met mijn vraag.
Wat daar stond over studententijd zou ik sowieso even doorlezen.

Vooruit in de tijd zou ik niet doen. Ja het lijkt me heus wel leuk om naar de toekomst te gaan maar qua toevoeging aan het normale spel is het niet echt. De jetpacks zijn leuk maar de rest van de meubels kun je eigenlijk alleen voor die moderne stijl gebruiken. bovendien is het een losse wereld waar je naar toe reist.

Na middernacht wordt wel gezien al een van de beste pakketten van Ea maar dat heeft mij momenteel nog niet zo geboeid.

Exotisch eiland heb ik zelf en ik vind het erg leuk. Veel meubels veel nieuwe dingen te doen en altijd mooie zomer. De wereld is prachtig maar in combi met jaargetijden (winter) lijkt het me niet zo heel mooi. Ook het duiken is erg leuk maar wil je daar goede screenshots van dan moet je ze wel eerst bewerken. De woonboten zijn awesome. Echt superleuk om te doen dat is zeker aan te raden En: Krakens :twisted
Pluizigesimmerx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
za 15 mar 2014, 13:54

Re: Welke zou ik doen?

Ik denk dat Studententijd zowiezo afvalt,en ik had inderdaad zelf ook gedacht aan exotische eilanden :)
Ik heb al vaker gehoort dat vooruit in de tijd niet zo superleuke uitbreiding is,dus ik denk dat die ook afvalt. :thumbdn
always a simmer
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Welke zou ik doen?

Studententijd is van die vier toch ook mijn minst favoriete. Het wordt op den duur namelijk gewoon wat meer van hetzelde. De andere drie hebben in mijn ogen toch alledrie wel dingen die ze juist speciaal maken:

- Na Middernacht vind ik de leukste van de drie. Je moet echter maar net wel van beroemdheden en vampiers houden, en er zijn er toch een hoop die dat juist minder vinden. Verder vind ik de toevoeging van bars en lounges toch echt nog wel een van de leukste dingen van alle uitbreidingspakketten. Van de penthouses en wolkenkrabbers van Bridgeport moet je dan maar wel net houden, maar de uitbreiding werkt ook prima buiten Bridgeport. Sowieso zijn er echt zeer goede werelden gemaakt door andere simmers.
- Exotisch Eiland zorgt er vooral voor dat je veel meer op zee kunt doen. Eilanden ontdekken, duiken of op een woonboot wonen. Alledrie zijn het echt leuke dingen waar je zeker een lange tijd zoet mee zult zijn, alleen is dan wel weer een klein nadeel dat je dit alleen kunt in Isla Paradiso als je niet zelf een hoop kavels voor andere werelden wilt maken. Havens zijn wel goed te doen, maar duikkavels of verborgen eilanden toch iets minder. Maar als je er van houdt dan zal Isla Paradiso je wel een tijdje bezig houden.
- Vooruit in de Tijd zorgt ervoor dat je dus naar de toekomst kunt reizen. Het is op zich wel leuker dan bij Studentijd (en het studeren), maar wordt toch ook op den duur iets meer van hetzelfde. Bovendien heb je aan de voorwerpen en kleding vrij weinig omdat ze eigenlijk alleen maar bij futuristische thema's passen. Echter maakt het Utopia effect het wel weer grappig, met al zijn veranderingen in de toekomst.

Ik zou dus Na Middernacht zeggen. Veel succes met kiezen. :D
Pluizigesimmerx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
za 15 mar 2014, 13:54

Re: Welke zou ik doen?

Ik vind het toch best wel moeilijk om te kiezen...
Ik zit nu het meest tussen exotische eiland en middernacht te twijfelen :?
Het is inderdaad wel jammer dat je bij exotische eiland alleen die dingen kan doen op isla paradiso.
always a simmer
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Welke zou ik doen?

Ik weet niet waar je van houd..

Hou je van nachtclubs, vampieren en feesten en beroemdheden?

Of hou je van tropisch weer, duiken , strand, woonboten en resorts?

Ik weet niet of je jaargetijden hebt anders zou ik wel voor exotisch eiland gaan. Wel moeilijk want ze zijn beide heel leuk!

Kijk eens op youtube de trailers en reviews van beide uitbreidingen ;)

Weergave- en sorteeropties