Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Jaargetijden of Studententijd.

Hoi allemaal,

Ik heb een tijd geleden een vergelijkbaar bericht geplaatst en daar kreeg ik fijne reacties op. Toen had ik een lijstje met dingen die ik graag wilde kopen. Nu ongeveer hetzelfde. Dat lijstje daarvan heb ik inmiddels al weer wat, (MV,HS,BB) maar nu twijfel ik tussen jaargetijden en studententijd. Ik speel steeds meer met hele families en begin dat echt leuk te vinden. Maar ik ben eigenlijk vooral een grote bouwer :$ Mijn vraag is nu: Jaargetijden of Studententijd kopen? Ze zijn bij bol.com ieder 20 euro. Dit zijn de werelden die ik heb:

SV, IP, RV, MV, HS. En dan nog de 3 vakantiewerelden. Is dat een beetje genoeg voor jaargetijden.?En heeft jaargetijden ook leuke nieuwe toevoegingen behalve festivalkavels? Dus ik bedoel nieuwe interacties?

Studententijd lijkt me ook leuk maar daar kun je alleen heen om te studeren en dat is dus een beetje een wereld apart. Wat raden jullie mij aan? Jaargetijden of Studententijd. Als ze echt heel leuk zijn koop ik ze alle twee maar zijn ze het geld (=20 euro) wel waard? Ik moet ze voor 2 april bestellen (ja ik kom hier laat mee sorry, ik kan weer is niet kiezen :sweatdrop). Note: Ik kan er pas in het begin van de zomervakantie mee spelen ivm school. Dus in aanloop van de sims 4. Wachten tot ze in de herfst goedkoper worden? Of voor de sims 4 sparen (wat me momenteel nog niet echt heeft overtuigd, sorry :X)

Alvast bedankt voor alle moeite :D!
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Jaargetijden of Studententijd.

Wat sebas zei, maar (als je daar het geld niet voor hebt ofzo) anders zou ik jaargetijden kiezen. Ik merk dat ik niet heel veel met studententijd doe omdat je dan ook weer meer laadtijd hebt enzo, net zoals bij wereldavondturen. Dus het ligt er ook aan of je dit een probleem vind of niet. Ik vind bij jaargetijden de feestdagen vooral heel leuk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Jaargetijden of Studententijd.

Ik zou ook voor Jaargetijden gaan. Tussen de gameplay van Jaargetijden en Studententijd is het verschil vrij duidelijk, dus moet je maar kijken wat je daarvan het leukst vindt. Persoonlijk vind ik Studententijd op den duur wel wat minder leuk worden omdat het eigenlijk steeds hetzelfde verhaal is op de campus, terwijl ik Jaargetijden nog steeds erg leuk vind om mee te spelen, simpelweg doordat het, naar mijn mening, toch iets uitgebreider is dan Studententijd, omdat je aan Studententijd alleen maar iets hebt als je ook daadwerkelijk gaat studeren, terwijl Jaargetijden altijd in elke buurt doorwerkt met de seizoenen en festivalkavels. Tevens zitten bij Jaargetijden echt een stuk mooiere meubels in vergelijking tot Studententijd, en de kleding is verder bij allebei wel goed. :D
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Jaargetijden of Studententijd.

Je kunt anders ook gewoon met één uitbreidingspakket beginnen en de andere dan gewoon een keertje kopen als ie voor minder dan 10 euro te koop is. Zeker omdat je toch pas vanaf het begin van de zomervakantie gaat spelen. Tegen die tijd komt er echt wel bij een of andere webshop een kortingscoupon of wordt de sims 3 collectie afgeprijsd voor 50% ofzo.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Jaargetijden of Studententijd.

Ik zou jaargetijden doen wsnt ik vind vooral het stukje realisme erbei erg leuk want eerst had je telkens zon.. en dat is boring.. en ik vind studentijd niet zo leuk want de eerste keer is leuk tweede keer niet meer en ik vind de studentenhuizen ook heel erg tegenvallen dus ik zou voor jaargetijden gaan want dan heb je ook nog meer sfeer in je spel of het winter of zomer is ik weet niet of je exotisch eiland heb? Want jaargetijden past daar ook wel bij ;)

Tipje: ga naar youtube en zoek de trailers en reviews ervan op. Dan weet je al meer wat je wilt! :thumbup
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Jaargetijden of Studententijd.

Ik dacht dat de studentenhuizen juist leuk waren :X Bovendien heeft die aparte wereld wel een hoop nieuwe kavels. Ik ga waarschijnlijk sowieso jaargetijden bestellen. Zit nog te denken of ik Studententijd erbij neem.

Weergave- en sorteeropties