Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Geen speldisk gevonden

Hallo, telkens als ik op het pijltje van startprogramma klik, zegt het: geen speldisk gevonden.(terwijl het er wel in zit, voor de duidelijkheid ;) ) er zit ook geen scheurtje in ofzo. Registreren via origin en opnieuw downloaden gaat niet, want daarvoor moet je denk ik je basisgame dingesen, en dat is ooit al gedaan, maar mijn broer was toen zo dom geweest om zijn e-mailadres fout te typen waardoor ik nu niks met dat account kan doen...

En ohja, ik heb zojuist zelf een nieuw account proberen te maken en er staat dat mijn e-mail adres al in gebruik is :?

En ik ben er achter gekomen dat andere cd-roms ook niet werken! Ik wil simmen, het is al véél te lang geleden(een paar dagen...) :wachten

Laatst gewijzigd door gitte2001 op wo 19 mar 2014, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Geen speldisk gevonden

Googelen werkt niet echt, ik krijg de uitleg die ik al weet en waar ik niks mee kan, of ik snap er niks
van.

*5 minuten later*

Het werkt terug! Ik denk dat ik weet hoe het komt: ik laat de cd-rom altijd gewoon in de computer zitten. En de computer zal het zo gewend zijn dat het in hem zit dat hij het niet meer doorheeft! Of zoiets.

Weergave- en sorteeropties