Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Spelen zonder cd

Eigenlijk kan dat wel. Voor de eerste manier heb je daar bepaalde bestanden (een 'no cd crack') voor nodig en daar kan ik je verder niet bij helpen aangezien ik niet weet in hoeverre dit illegaal is. Echter werkt het volgens mij ook als je de NoCD-mod van Nraas gebruikt. (Met google kom je er wel.) Echter moet je hiervoor je spel wel starter zonder de launcher. Hier staat uitgelegd hoe. Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik verwacht wel dat het zal werken. Zo niet, dan hoor ik het nog wel van je. ;)
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Spelen zonder cd

Zonder CD Spelen kan ook zonder CD crack. Je hebt een programma genaamd Origin, van EA, waar je je codes kunt registreren en je spellen vervolgens kunt downloaden. Na deel hiervan is dat je we online moet blijven.
Jentexx
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
vr 07 jun 2013, 17:40

Re: Spelen zonder cd

Ik wil ook de uitbreidingspakketen installeren op origin maar dat lukt niet want als ik de code invoer staat er dat hij al gebruikt is
Gebruikersavatar
Rico
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
149
Lid geworden op:
di 15 feb 2011, 17:32

Re: Spelen zonder cd

Jentexx schreef:Ik wil ook de uitbreidingspakketen installeren op origin maar dat lukt niet want als ik de code invoer staat er dat hij al gebruikt is
Dit heb ik ook gehad. Ik heb toen uitgezocht welk uitbreidingen pakket het conflict veroorzaakte en die heb ik toen geïnstalleerd via de DVD en daarna werkte het ook goed zonder die dvd in me computer.

Weergave- en sorteeropties