Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 15 van 32

SimmieFan
Groentehakker Groentehakker

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Matthieu schreef:Weet iemand hoe je een foto als avatar plaatst op de sims3site? :sweatdrop
Bedoel je een nieuwe avatar? Dan moet je bij je avatar die je nu hebt op 'Mijn pagina'
rechts boven op het potloodje klikken, maar als je uploaden bedoeld zou ik niet weten waar dat moet. :scared
Madelief14
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Als ik van die vaardigheidsbalkjes vul, zoals het charismabalkje door bijvoorbeeld in de spiegel een toespraak te houden, komt hij bijna helemaal vol, alleen kan ik het punt niet verdienen (dus het balkje niet volmaken). Hoe lang ik ook blijf oefenen het balkje wordt nooit helemaal vol en ik kan dus mijn charisma niet omhoogkrijgen.
Ik heb ook al geprobeerd om een les charisma te volgen maar ik ben nu op zo'n hoog niveau gekomen dat ik geen lessen kan aanklikken... (Of ik heb al mijn lessen al opgebruikt).

Hetzelfde probleem heb ik ook bij het trainen van mijn paard. Het balkje van het paard gaat dan niet omhoog.

Hopelijk weten jullie hoe ik deze punten wel kan verdienen en die balkjes wel kan vullen.
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Van het paard weet ik het niet, maar om je charisma vol te kunnen krijgen, moet je ook een bepaald aantal vrienden hebben enz... Daar krijg je als het goed is een melding van, dat je nog zoveel vrienden moet hebben voordat je dus dat punt erbij kan krijgen.

Ik weet niet of dat bij jou nu het geval is, omdat het balkje van je paard ook niet vol wil, dus misschien is het wel gewoon een bug.
MissJK
Snackventer Snackventer

^^ Als het goed is krijg je via de telefoon en/of pc de optie om mensen aan te nemen? Weet het niet zeker,maar lijkt mij eerlijk gezegd de enige optie.. Of bevriende Sims vragen misschien...?
But At Least I Got My Friends....<3
Ixors
Oplichter Oplichter

Ik weet me echt geen raad, maar ik krijg maar niet de optie om te vragen om een stelletje te worden. Hun balkje is helemaal groen en er staat een hartje bij, ik krijg altijd alle opties zoals oja of kindje proberen te maken, wang strelen enzovoorts, maar niet om een stelletje te worden. Ik heb al eens een hele simsnacht 'romantische acties' gedaan, maar het lukt echt niet.. kan iemand me AUB helpen, het is nodig :(
Afbeelding
MissJK
Snackventer Snackventer

Heb dat ook wel eens gehad..,maar volgens mij ben je dan gewoon 'te laat' ofzo. Bijv;als je romantische niveau met iemand omhoog gaat,worden bepaalde acties vervangen door andere toch.. "Amoureuze omhelzing' is er 1..,die gaat weg,en dan komt oa 'vrijen' er voor in de plek.
En heb dus het idee dat dat met die optie ook zo is,dat 'ie maar een kleine periode beschikbaar is..,en dat straks gewoon meteen de optie 'aanzoek doen' de volgende is.
Lekker vaag verhaal.,maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel..? ;p
But At Least I Got My Friends....<3
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Voor mijn filmpje moet ik iemand naar voren laten vallen. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn Sim zover krijg een vallende animatie te doen? Bijvoorbeeld bij welke actie, zodat ik haar met MoveObjects on kan verplaatsen naar de juiste plek.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Je kan toch de cheat; Moviemakercheatsenabled true gebruiken? :)
Dan moet je met shift (of ctrl) op je sim klikken, en dan staat er animatie, en daar staan dus allemaal animaties uit de sims in (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Bij mijn zusje kwam magere hein iemand halen voor de dood. Toen werd hij jarig en werd een gewone man maar dan pikzwart met gewone kleren en een eng gezicht toen ging hij gewoon weg als altijd maar dan als man. Hoort dat zo?
Afbeelding
annalieta
Snackventer Snackventer

hey, ik had een vraag.

Elke keer als ik sims speel en ik maak bijvoorbeeld een lounge ofzo,
dan zijn er altijd zó weinig mensen!
Ik heb dan misschien ook niet echt veel mensen in mijn stad ...
Maar hoe zit dat? Stel je hebt alle huizen in Bridgeport vol met families, heb je dan wel veel mensen in je lounge/bar/ etc.? En zo ja, hoeveel dan?
MangO_Girl
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

annalieta schreef:hey, ik had een vraag.

Elke keer als ik sims speel en ik maak bijvoorbeeld een lounge ofzo,
dan zijn er altijd zó weinig mensen!
Ik heb dan misschien ook niet echt veel mensen in mijn stad ...
Maar hoe zit dat? Stel je hebt alle huizen in Bridgeport vol met families, heb je dan wel veel mensen in je lounge/bar/ etc.? En zo ja, hoeveel dan?
Heb ik ook wel last van ja, dan zijn er gewoon zo weinig mensen dat het ook echt niet gezellig is. Als er een hotspot in de stad is zijn er daar wel veel mensen bij mij, maar verder ook niet :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie