Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 11 van 32

Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik heb nogal veel ruimte nodig voor mijn :C schijf, dus ik wil van mijn > 2000 screenshots ( :sweatdrop ) heel veel gaan verwijderen.
Maaaaaaaaaaaaar nu staan daarvan heel veel op SN enzo, komt er dan zo'n klein wit blokje op SN? Of komt dat alleen als je ze van Photobucket afhaalt? :?
Just be kind.
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

srry ik weet dat deze vraag al tig keer gesteld is maar ik heb WA gekregen en wil hem er graag opzetten, maar moet ik nou eerst alle andere EP's eraf halen of kan ik gewoon installeren?

V gelukkig anders was het zoveel werk en bedankt ik denk echt dat het leuk word op vakantie ;)

Laatst gewijzigd door cynderxxx op za 03 dec 2011, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Rowena
Orgaandonor Orgaandonor

Ik heb een probleem bij de sims. Een sim blijft de hele tijd eenzelfde actie doen en deze kan ik niet stoppen. Ik heb hem zelfs proberen dood te laten gaan, maar ook dat lukt niet. Is er iets waardoor ik de actie kan forceren te stoppen? Ik hoop dat t lukt!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik weet niet of het in dit geval werkt, maar je zou de cheat;

Resetsim voornaam achternaam

kunnen proberen.. De cheat stopt alles waar je sim mee bezig is :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Freyake91
Orgaandonor Orgaandonor

Hoi iedereen,

Ik heb een probleem: sinds kort als ik sims3 speel dan reageert er een sim niet meer, :huh ze doet niets meer, en staat daar dus gewoon te staan, het laatste wat ze deed was een tattoe laten verwijderen, mss heeft dit er iets mee te maken? Heb dit probleem nog nooit gehad maar is heel vervelend,, haar humeur wordt meer en meer erger, ze is aant uithongeren maar sterven doet ze precies ook niet, heel raar? Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Mss iemand met hetzelfde probleem? xxx ;)
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Heb je een verkeerde download in je spel? Zo ja, verwijder die.
Je kunt haar humeur weer goed maken door testingcheatsenabled true in het balkje te typen en dan de balkjes weer groen maken.

Het kan ook gewoon een bug zijn, dan denk ik dat je het best dat spel kan verwijderen en kijken of een andere familie het wel doet. Doet die het ook niet dan zou ik het spel helemaal opnieuw installeren.

Ik had dit ook een keer met een familie dat die gewoon steeds vastliep en daar heb ik niets meer aan kunnen doen. Die familie heb ik verwijdert.
Afbeelding
Stefanovic
Mest analist Mest analist

Je PC krijgt het vanzelf wel zwaar te verduren als je alle pakketten installeert. Maar als je computer aan de eisen voldoet, moet dat verder geen problemen opleveren. ;)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ Ik denk dat je daarvoor even de algemene informatie moet lezen (onder het kopje "De Sims 3", te vinden bovenaan deze site ;)). Daar staan namelijk alle dingen die je moet weten over een bepaald pakket. Maar als je liever alles zelf uitzoekt, kan dat natuurlijk ook. :)
Simsfreak

Moet je daarvoor niet een doodsvis en een levensvrucht hebben?
Als het zo is;

Die doodsvis kun je vangen op het kerkhof, maar daar heb je wel een heel hoog niveau vissen voor nodig, vaak 9 of zelfs 10

Voor de levensvrucht moet je een hoog niveau tuinieren hebben, als ik me niet vergis 7/8
Dan moet je door de buurt van die ongewone/zeldzame etc. zaadjes vinden, en hopen dat er een levensplant bij zit.

Je kan dat met die levensplant natuurlijk ook doen met buydebug :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

De levensplant kan je net als de doodsbloem ook vinden in een tombe in egypte. Het is de tombe die een zwembad erin heeft, en dan in de allerlaatste kamer waar je ook het item vind wat je daar moet vinden, staan die planten.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ik heb een vraagje:

Ik heb de poseplayer, maar wat als ik nu mijn sim in een bepaalde pose bijvoorbeeld op een stoel wil zetten? Met moveobjects kan ik de sims wel verplaatsen, maar niet qua hoogte. Ook kan je met de nRaas debugenabler (geloof ik) een sim hoger of lager verplaatsen, maar vaak is dat dan net iets te hoog of te laag. Iemand tips/ideeen?
Simsfreak

Je kan deze downloaden, die gebruik ik zelf ook, al zou ik wel even de beschrijving lezen, want je hebt nog een bestandje nodig :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie