JustMyLife schreef:-Sims kunnen gruwelijke doden sterven, en jij kan bepalen hoe èn wanneer
-Sims kunnen hun kleren verkleuren zonder een mislukte was ( je weet wel, je rode pet tussen de witte was stoppen)
- Ummm..
Xx
Hoe kan je die gruwelijke doden dan in werk stellen? Ik probeer van alles maar kan ze alleen laten dood gaan via ouderdom via de boolprop code?
Dus leg uit aub haha want ik kan zelfs geen fikkie stoken, wat doe ik verkeerd?
groetjes Olivier
JustMyLife schreef:-Sims kunnen gruwelijke doden sterven, en jij kan bepalen hoe èn wanneer
-Sims kunnen hun kleren verkleuren zonder een mislukte was ( je weet wel, je rode pet tussen de witte was stoppen)
- Ummm..
Xx
Hoe kan je die gruwelijke doden dan in werk stellen? Ik probeer van alles maar kan ze alleen laten dood gaan via ouderdom via de boolprop code?
groetjes Olivier
Dat kan je doen met mods waarmee je dingen als 'Maak sim dood' of 'stook vuurtje' kan doen.
Ik heb er ooit een gezien maar ben vergeten waar
- Ummm..
Xx
groetjes Olivier
Dat kan je doen met mods waarmee je dingen als 'Maak sim dood' of 'stook vuurtje' kan doen.
Ik heb er ooit een gezien maar ben vergeten waar
-Dat je heel makkelijk zwanger kan raken
-Dat ik kinderen willen liever uitstel
-Dat spullen stelen heel makkelijk gaat
-Dat als je opgesloten zit, toch kunt verdwijnen
-Dat je niet alles moet gaan zeggen wat je wilt, want dat kan problemen opleveren
-Dat de snelste auto wel uit de ruimte moet komen, zo snel gaat hij
-Dat personages heel lang wachten voordat ze bijvoorbeeld een brand gaan blussen. Denk toch aan al die mensenlevens!