Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Oo ja! en kindje proberen te maken werken niet

Het bed staat wel vrij en is bereikbaar (van beide kanten) neem ik aan? Je zou het anders eens moeten proberen met een nieuw bed op een lege plek ergens in het huis/tuin. Dan weet je meteen of het aan het bed ligt of niet. Hiernaast kun je ook nog kijken of het verschil maakt door de interactie te starten via de andere Sim of direct via het bed. Wat er anders nog echt tegen kan zitten, zou ik zo gauw eigenlijk ook niet weten.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Oo ja! en kindje proberen te maken werken niet

Ah, ik dacht dat het mis ging nog voor ze in bed lagen. Maar als ik het dus goed berijp dan doen ze de hele interactie niet, of gebeurt dat wel en raakt je Sim gewoon niet zwanger? Dat tweede kan namelijk wel een aantal keer duren (heeft geloof ik iets van 75% kans van slagen). Als het dat niet is, dan zou ik eens proberen de map De Sims 3 in Documenten\Electronic Arts te hernoemen naar iets anders en dan schoon opnieuw te starten in een nieuwe save met een nieuwe familie. Kijk dan eens of het werkt. Zo niet, dan heb je een probleem en mag je gaan herinstalleren. Zo ja, dan kun je beginnen met het terugplaatsen van je mods en downloads naar de nieuw aanmaakte De Sims 3 map. Weer opnieuw testen en als alles dan wewr goed gaat ook je saves terugplaatsen en weer testen. En daarna kun je datzelfde gaan doen bij alle andere mappen. Op die manier langzaam uitsluiten waar het probleem zit.

Weergave- en sorteeropties