Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 23 van 32

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

colafless schreef:Dit is misschien een hele domme vraag ''lol'' maar goed, Sommige grafstenen zijn heel erg groot of hoog. Hoe kan je zo'n grafsteen krijgen?
Volgens mij heeft dit te maken met hoe gelukkig je Sim was in zijn leven. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

colafless schreef:Dit is misschien een hele domme vraag ''lol'' maar goed, Sommige grafstenen zijn heel erg groot of hoog. Hoe kan je zo'n grafsteen krijgen?
Dat ligt eraan hoeveel levenslange blijschap je sim had. Als hij meer dan 100.000 had, dan heb je zo'n halfhoge, en al je meer dan 150.000 had dan krijg je de hoogste! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
RyaNn
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 09 dec 2011, 21:21

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

hallo ik heb een vraag over openbare kavels bouwen...

ik speel in Lucky Palms en valt me op dat daar geen winkel is waar je kleding voor je sim kunt kopen en dacht, ach bouw ik zelf een winkel, maar ik kan geen paskamers, kledingrekken etc vinden.

kun je uberhaupt wel zelf winkels of wat dan ook bouwen? zo ja hoe? of moet ik daarvoor dingen downloaden? waar?

groetjes
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

RyaNn schreef:hallo ik heb een vraag over openbare kavels bouwen...

ik speel in Lucky Palms en valt me op dat daar geen winkel is waar je kleding voor je sim kunt kopen en dacht, ach bouw ik zelf een winkel, maar ik kan geen paskamers, kledingrekken etc vinden.

kun je uberhaupt wel zelf winkels of wat dan ook bouwen? zo ja hoe? of moet ik daarvoor dingen downloaden? waar?

groetjes
In de Sims 2 kon je inderdaad kledingwinkels bouwen en kon je kleding kopen.

Maar zoals je misschien al hebt gemerkt heb je in de Sims 3 alle kleding al. Als je via de kledingkast naar outfit plannen gaat kan je kiezen wat je nieuwe outfit is. Dus je hoeft helemaal geen nieuwe kleding te kopen. Ik hoop dat dit hielp :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

@SnoepxStok; Is het een gewone sim of een bovennatuurlijk wezen? Als het geen normale sim is dan kan je het niet op die manier aanpassen, dan moet het met een mod. :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Als je Master controller hebt van Twallan kun je in game de huidskleur aanpassen, zonder dat je (gewone) sim in de spiegel hoeft te koekeloeren :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie