dit vooral:
- seizoenen (winter, herfst, lente zomer)
-weerselementen
- dieren (mr die komen waarscheinlijk)
-bedrijf oprichten
-meer bedrijven/tijdverdrijvingen (dierentuin, koopcentrum, ...)
zou lol zijn
Wat mis jij nog in Sims 3?
520 berichten • Pagina 16 van 26

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?
De mogelijkheid om huizen van binnen te bekijken voordat je ze koopt!

Die mogelijkheid bestaat toch? Als je op dat vergrootglaasje klikt dan kun je dat toch doen...FranSor schreef:De mogelijkheid om huizen van binnen te bekijken voordat je ze koopt!

ik mis wel een paar dingen, volwassen die ook les kunnen volgen. Lijkt mij grappig.
Seizoenen, (mis dit erg)
Seizoenen, (mis dit erg)

Is dat tekentje zichtbaar als je een huis wilt kopen? Ik zie dat nooit staan namelijkLeonie schreef:Die mogelijkheid bestaat toch? Als je op dat vergrootglaasje klikt dan kun je dat toch doen...FranSor schreef:De mogelijkheid om huizen van binnen te bekijken voordat je ze koopt!

Hoi allemaal,
Wij hebben nog wat leuke dingen;
Ronde muren! (zoiets als torenkamers bouwen leek ons leuk)
Puistjes voor tieners! (die je kan uitzetten in sims bewerken)
Dat was het even voor vandaag
Doedoei
Xx
Wij hebben nog wat leuke dingen;
Ronde muren! (zoiets als torenkamers bouwen leek ons leuk)
Puistjes voor tieners! (die je kan uitzetten in sims bewerken)
Dat was het even voor vandaag
Doedoei
Xx

- wekkers (of waren die er al?)
- ziek zijn
- dat je meer eigen muziekzenders voor de radio kunt doen (handig voor als je zelf naar meerdere genres luistert)
- dat je gordijnen open en dicht kunt doen voor 's nachts en overdag
- meer vogels voor in het wild
- ook wilde konijnen, vossen, etc. In het bos.
- ziek zijn
- dat je meer eigen muziekzenders voor de radio kunt doen (handig voor als je zelf naar meerdere genres luistert)
- dat je gordijnen open en dicht kunt doen voor 's nachts en overdag
- meer vogels voor in het wild
- ook wilde konijnen, vossen, etc. In het bos.

Instellen waar je Sim op valt, of juist op afknapt! Netzoals in de Sims 2!

Nou ik mis:
- Seizoenen ('k hoop dat, dat de volgende uitbreiding word
)
- puisten voor tieners (hoeveel en of je die hebt of niet)
- een Storm! (bv. onweer, tornado's, sneeuw storm, grote hagel brokken)
en dat je dan vrij van school kan krijgen als er een hele grote sneeuwstorm is geweest
- Magie (dat er meer magie erin komt dan in sims 2 of sims)
- Draken!!! (i'll miss them diedly HARD!!)
- school tassen voor tieners als ze naar school gaan, meer boeken dan 1 schriftje
- handtassen voor meiden, vrouwen
- Beroep fokker/fokster ('k denk dat ie in de sims 3 beestenboel zit)
- Toverduel! (was in sims 2 niet ;|)
dat was het wel zo'n beetje
- Seizoenen ('k hoop dat, dat de volgende uitbreiding word

- puisten voor tieners (hoeveel en of je die hebt of niet)
- een Storm! (bv. onweer, tornado's, sneeuw storm, grote hagel brokken)
en dat je dan vrij van school kan krijgen als er een hele grote sneeuwstorm is geweest

- Magie (dat er meer magie erin komt dan in sims 2 of sims)
- Draken!!! (i'll miss them diedly HARD!!)
- school tassen voor tieners als ze naar school gaan, meer boeken dan 1 schriftje

- handtassen voor meiden, vrouwen
- Beroep fokker/fokster ('k denk dat ie in de sims 3 beestenboel zit)
- Toverduel! (was in sims 2 niet ;|)
dat was het wel zo'n beetje

1. Ik mis de monsters
2. Ik mis een tweede 'groots' wezen. Ik bedoel: magere hein is bijzonder, maar van de rest van de magische wezens waren er altijd meer. Van magere hein is er als het goed is 1. Ik zal wel een goede fee of god willen, een soort tegenhanger van magere hein.
3. Kunnen sims al aangereden worden door een auto? Zo nee: dan wordt het daar tijd voor.
2. Ik mis een tweede 'groots' wezen. Ik bedoel: magere hein is bijzonder, maar van de rest van de magische wezens waren er altijd meer. Van magere hein is er als het goed is 1. Ik zal wel een goede fee of god willen, een soort tegenhanger van magere hein.
3. Kunnen sims al aangereden worden door een auto? Zo nee: dan wordt het daar tijd voor.

De wezens, zeg maar, dus de weerwolven, aliëns, enz. Net als de vampiers..

Beugels!
En wekkers waren er al.
En wekkers waren er al.

Ik mis ook de seizoenen ...
Hopelijk komen ze ooit terug.
Maar dat is niet het enige.
Ook een eigen bedrijf beginnen mis ik.
Hopelijk komen ze ooit terug.
Maar dat is niet het enige.
Ook een eigen bedrijf beginnen mis ik.

http://linna.modthesims.info/download.php?t=371257Zinooo schreef:Beugels!
En wekkers waren er al.
/\
Beugels

Ikzelf mis niet echt veel. hier een lijstje van mij 
- Seizoenen
- Winkel zelf maken om te verkopen enzo.
Meer niet ik hoop dat ze uitkomen

- Seizoenen

Ik hoop dat je Sims ook weer kunnen gaan zwemmen.
Mijn peuter zat in de schoolbus op de brug van Bridgeport. Maar ik zag alleen de brug en de bus nog niet dus ik zag het poppetje bewegen over het water, zag er wel lol uit
Mijn peuter zat in de schoolbus op de brug van Bridgeport. Maar ik zag alleen de brug en de bus nog niet dus ik zag het poppetje bewegen over het water, zag er wel lol uit

wat dacht je van de kringloopwinkel bij ambities?Dimon schreef:Ikzelf mis niet echt veel. hier een lijstje van mij
- Seizoenen

Ik mis het heel erg dat je als je een familie laat verhuizen je er later niet meer mee kan spelen. Dit kon bij de Sims 2 wel, en ik vond het helemaal leuk dat ik dus zo met al die generaties kon spelen.
Ik moet ook zeggen dat ik ook erg gehecht raak aan zo'n sim maar als er dan andere komen of de kinderen een vriend en hun ook weer kinderen krijgen dan kan je zo'n gezin op een gegeven moment niet meer uitbreiden en moet je mensen wegdoen, zo jammer.
Wat ik laatst wel had gedaan was een groot stuk land kopen en daar 2 huizen op bouwen. Ik begon eerst met een man en een vrouw. De vrouw kreeg een kind van een ander dus ik gingen de vrouw en de man met wie ze dat kind had samenwonen. Voor die man die er eerst al woonde heb ik dus gewoon een huis daarnaast gebouwd, omdat ik hem niet wou laten verhuizen maar toch het idee wou hebben dat hij niet echt bij het gezin hoorde.
Ik moet ook zeggen dat ik ook erg gehecht raak aan zo'n sim maar als er dan andere komen of de kinderen een vriend en hun ook weer kinderen krijgen dan kan je zo'n gezin op een gegeven moment niet meer uitbreiden en moet je mensen wegdoen, zo jammer.
Wat ik laatst wel had gedaan was een groot stuk land kopen en daar 2 huizen op bouwen. Ik begon eerst met een man en een vrouw. De vrouw kreeg een kind van een ander dus ik gingen de vrouw en de man met wie ze dat kind had samenwonen. Voor die man die er eerst al woonde heb ik dus gewoon een huis daarnaast gebouwd, omdat ik hem niet wou laten verhuizen maar toch het idee wou hebben dat hij niet echt bij het gezin hoorde.

Ik wil heel graag seizoenen erbij en ik zou het leuk vinden als ze een uitbreiding maken met veel dingen voor baby's en peuters. Mij lijkt het ook leuk als peuter iets met elkaar kunnen doen en dat baby's (tweeling bijvoorbeeld) samen in een wieg kunnen. Ik zou het ook leuk vinden als peuter achterop de fietsen konden of boxen. Dat je peuter ook naar een kinderdagverblijf kan brengen. Ik zou ook meer spullen willen voor in of bij het zwembad. Mij lijkt het ook leuk om feestdagen te hebben zoals sinterklaas en kerstmis (dat er dan komt te staan, nog zoveel dagen voor kerstmis, leuk voor bij seizoenen
) Mij lijkt het ook leuk als kinderen kinderfeestje kunnen geven.
Mij lijkt het verder leuk om gewoon kleren, spullen en dingen die je bij sims 2 kon doen, terug te hebben.

Mij lijkt het verder leuk om gewoon kleren, spullen en dingen die je bij sims 2 kon doen, terug te hebben.

Ronde muren? Zodat je een torenkamertje kan maken. Dat lijkt ons heel leuk.
En natuurlijk beugels ook, daar hebben wij ook al eerder om gevraagd.
KLEDING VOOR ZWANGERE SIMS BEWERKEN!!!!!! Dit willen wij zoooo graag.
Elke keer als een van mijn sims zwanger is, draagt ze niet zo leuke kleding. We kunnen wel voordat de sim echt zwanger wordt, zwangerschapskleding aantrekken, maar dat is meestal maar heel weinig kleding. Dus nog iets wat wij willen: MEER ZWANGERSCHAPSKLEDING.
Puistjes voor tieners, die je weg kan halen met de spiegel.
Een uitbreidingspakket met mytische wezens; zoals sims met vleugels of centaur-sims. Dat lijkt ons ook wel grappig.
Meer instrumenten; zoals de harp of viool. En ook dat sims kunnen ZINGEN!
Of dat sims MODEL kunnen worden.
Dit was het wel zo'n beetje voor vandaag
Xx
En natuurlijk beugels ook, daar hebben wij ook al eerder om gevraagd.
KLEDING VOOR ZWANGERE SIMS BEWERKEN!!!!!! Dit willen wij zoooo graag.
Elke keer als een van mijn sims zwanger is, draagt ze niet zo leuke kleding. We kunnen wel voordat de sim echt zwanger wordt, zwangerschapskleding aantrekken, maar dat is meestal maar heel weinig kleding. Dus nog iets wat wij willen: MEER ZWANGERSCHAPSKLEDING.
Puistjes voor tieners, die je weg kan halen met de spiegel.
Een uitbreidingspakket met mytische wezens; zoals sims met vleugels of centaur-sims. Dat lijkt ons ook wel grappig.
Meer instrumenten; zoals de harp of viool. En ook dat sims kunnen ZINGEN!
Of dat sims MODEL kunnen worden.
Dit was het wel zo'n beetje voor vandaag
Xx