De titel zegt het al! In deze post zal ik alle video's plaatsen van alle uitbreidingen voor De Sims 2, welke video zing jij het hardst mee, en vind jij het leukst?! Of staat er nog een video niet tussen , die wel bestaat! (Alleen Officiële trailers van pakketten! ) Plaats hem dan hier in dit topic!
nu ik aloles terug zie zit ik er serieus aan te denken om over te stappen naar de sims 2. betere prestaties, vollere paketten en eigenlijk iets leuker.
Eigenlijk zou ik wel de Sims 2 willen spelen, maar aan sommige dingen erger ik me gewoon; zoals ie gezichten =$
En een huis bouwen enzo is ook allemaal veel makkelijker in de SIms 3
hond113 schreef:Eigenlijk zou ik wel de Sims 2 willen spelen, maar aan sommige dingen erger ik me gewoon; zoals ie gezichten =$
En een huis bouwen enzo is ook allemaal veel makkelijker in de SIms 3
wat bouwen betreft: gewoon in een standaard huisje beginnen en dan langzaam uitbouwen, dat vind ik zelf het leukste (niet cheaten dus en meteen een kasteel of villa bouwen)
ik vind de sims 2 gaan het maken echt awesome toen ik de sims 2 nog had hopelijk komt er ook zo iets in de sims 3 en als ik deze filmpjes zo zie krijg ik bijna weer zin om sims 2 te gaan spelen