Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Wie speelt De Sims 2 nog?

De titel van dit forum zegt het eigenlijk een beetje al, maar omdat ik nieuwsgierig ben.. Vraag ik het mij af: Wie van jullie speelt er nog De Sims 2! En wat doe je er dan zoal in?? Maak je een gezin en ga je tot generatie 10, of ben je een student die studeert en je familie mist?

Vertel hier of je het spel nog speelt, wat je er in doet en misschien breng je anderen nog op ideetjes!


Voorbeeld: Ik speel De Sims 2 sinds vorig weekend weer een beetje, ik miste de goede oude tijd en besloot om het spel weer te installeren. Op het moment speel ik met de familie Plezant in Droomzicht :) En ben van plan om de twee dochters te laten studeren.
Hérisson
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
484
Lid geworden op:
ma 06 feb 2012, 21:21

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Ik speel het niet meer, maar soms mis ik het nog wel heel erg :(
Vroeger was ik er écht verslaafd aan. Dan speelde ik het echt dagen lang, maar daar heb ik nu bijna geen tijd meer voor.
En mijn Sims2 boekje is kwijt geraakt toen ik het een keer had uitgeleend. Vervolgens zei de moeder van die persoon: ''Tja, zo leer je maar: Leen nooit iets uit.'' :mad
Afbeelding
Klik op de banner voor mijn screens!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Ik speel het nog, als de sims 3 me nogal gaat vervelen. Op de een of andere manier vind ik de sims 2 en de sims 3 beide even goed, ik zie de sims 3 niet echt als een verbetering en vervolg, meer als twee aparte games. In elk geval, ik doe het niet meer zo vaak, maar ik vind het nog steeds heel leuk om te doen. (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Een tijdje geleden heb ik de Sims 2 weer eens geïnstalleerd en even gespeeld, maar ik miste al snel de betere graphics van de Sims 3. Daarbij erger ik me nog steeds dood aan het laden om naar een ander kavel te gaan. Nee, voor mij geen Sims 2 meer :)
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

@Herrison: Dan moet die moeder er voor zorgen dat je een nieuwe krijgt! Ik heb één keer mijn De Sims 2 (T basis spel) uitgeleend aan de buren, normaal zou ik het zelf installeren.. En toen heeft ze de CD gesloopt. Ik was zooooooo kwaad en ik heb gewoon een nieuwe geeist. Die vrouw wist gewoon hoeveel Sims voor mij betekende, dus heeft ze het gelukkig wel gedaan. Mja, ik leen het niet meer uit!

@Simsfreak: Inderdaad ik zie De Sims 3 ook als een verbeterde nieuwe versie van De Sims 2, waar nog een hoop bij moet komen natuurlijk. Ik hoop echt dat ze een studenten leven er bij gooien en seizoenen.


Ik hoop dat de video kaart van mijn laptop het snel weer doet, dan kan ik ook alle uitbreidingen even verder installeren. Hij loopt n bekand vast.. haha, best erg hoeveel effect z'n kaart e rop kan hebben. Maar ach,
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Nou, Ik wil weer en weer niet.
Want het is wel nog steeds erg leuk maar toch, Ik kan een spel niet te vaak spelen of er moet iets nieuws in.
Zoals met Sims 3, Ik neem afstand van de sims 3 na 1 maand spelen.
Omdat er geen nieuwe uitbreiding is gekomen.
Ik leef van uitbreiding tot uitbreiding.

Maar de Sims 2 is jammer genoeg gestopt.
Hoe zou sims 3 er wel niet uit zien als maxis dat nog in handen had.. :x
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Heb het onlangs weer op mn computer gezet, had er geen ruimte voor op mn laptop maar heb dus laatst een extra harde schijf van 1.5 tb gekocht dus nu kan ik het weer spelen.

Maar ik heb dus eerst mn cd door mn broertje en zus laten lenen zodat ze op de computer beneden de sims ook konden spelen. En toen kwam ik er dus een keer achter dat er een enorme scheur in de cd zat. En niemand wist natuurlijk hoe dat gekomen was. En ik heb daarna dus ook een keer aan een oppaskindje mn hele serie uitgeleend zodat ze alleen het laatste pakket hoefden te kopen , en toen zijn ze dus ook mn boekje kwijt geraakt. Vind het wel jammer wat dat is echt nog die dikke doos met 4 installatie cd's.

Maar mijn moeder heeft later toen de boel veel goedkoper was een nieuwe gekocht voor me. Omdat mn broertje/zusje dus mn cd half gesloopt hebben, want in mijn laptop werkt ie nog gewoon. Maar in een computer niet.
Gebruikersavatar
Harrypo11
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 18:48

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Ik heb alle Sims 2 op mijn computer geïnstalleerd staan en start hem regelmatig nog wel op. Het probleem is dat ik hem na 5 minuten alweer afsluit omdat ik me snel aan het vervelen en irriteren ben aan al die laadschermen. Ik ben nu meer gewend aan de Sims 3.

Ik hou de Sims 2 wel op mijn computer want om één of andere stomme reden krijg ik altijd spijt als ik ze van mijn computer verwijder. En om weer alles opnieuw installeren duurt ook uren. :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Ik speel het soms nog wel eens, echt iets heel anders als de Sims 3 vind ik, maar dat maakt het spel niet minder leuk.(:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Aaah als ik kijk naar de product informatie pagina die Ans net heeft gemaakt begin ik De Sims 2 te missen. Niet vanwege de laadtijden of vanwege het feit dat ik nooit overweg kon met dde camera maar omdat de objecten echt NIEUW waren, zelfs de accessoires pakketten waren ontzettend interessant om te bekijken.

Als ik mijn nieuwe PC heb, ga ik ook weer de Sims 2 spelen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Ik heb net maar even De Sims 2 opnieuw besteld aangezien er een barst in mijn CD zit. En toen zag ik deze aanbieding:
http://www.bol.com/nl/p/games/the-sims- ... index.html
dus ik dacht 'Prima! Duurt nog 3 weken, dus voor volgende maand'. Wil ik afrekenen kom ik erachter dat bol.com een aanbieding heeft '2 spellen voor 35 euro.'

Dus eigenlijk heb ik nu 4 spellen voor 35 euro! :D:D En morgen eindelijk weer eens De Sims 3 met uitbreidingen spelen! :D:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Ik speel de sims 2 nog, ik heb de sims 3 niet. Ik wil hem wel, alleen ik ben zo gewend aan het spelen van 2, en ik heb zo'n heel pakket downloads enzo (nou ja, had ze zijn verdwenen xd)... Maar iedereen zegt dat sims 3 leuker is enzo... misschien dat ik 3 een keer in de aanbieding koop :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Wie speelt De Sims 2 nog?

Ik had laatst bij mn dochter sims 2 op dr comp gezet, zij vind sims 3 niet leuk dus ach is mn hele verzameling sims 2 nog ergens goed voor.

Een vriendin van mij heeft ook sims 3 maar miste de sims 2 en kan niet echt in sims 3 komen dus ik voor haar proberen het op dr comp te zetten maar bij haar wil ie niet op windows 7 ondanks al mn google gevonden oplossingen. Nu moet zij toch sims 3 spelen tot iemand kan kijken waarom de updat exe van sims 2 het niet doet.

Ik zelf kwam niet meer in de sims 3 mood nadat ik showtime erop had gezet en verschillende bugs had gehad, ik had zeker 7 weken niet gespeeld tot ik weer 1 x probeerde een bestaande huis af te maken maar nu blijkt dat ik zeker 9 weken al niet echt gesimt had. Onvoorstelbaar voor een sims verslaafde maar het lukte me gewoon niet in de stemming te komen.
Dus nu heb ik ook op mijn computer sims 2 gezet met alle uitbreidingen en accessoires en mn oude downloads en insiminator erop gezet een stad in elkaar gezet en nu ben ik zover om te kijken of ik weer in de sims stemming kan komen.
Heb alleen geen idee meer hoe al die pakketten werkte, wat je allemaal kon en hoe.
Dus ik begin gewoon lekker opnieuw met sims verslaafd te worden.
Sorry voor het lange verhaal maar ik merk dus dat er steeds meer mensen toch weer ouderwets sims 2 willen spelen.
Ik ben benieuwd hoe lang ik het vol hou om geen sims 3 te spellen.

Weergave- en sorteeropties