Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Bartskinu
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
zo 18 okt 2009, 18:11

The Sims Soundtracks?

Ha die Simmers!

Ik vindt Sims hartstikke leuk. Maar nou vond ik heel toevallig Sims soundtracks op YouTube. :biggrin :biggrin :biggrin

Maar weet iemand waar ik Soundtracks kan vinden van De Sims 1, 2 en 3? :confused
Ik wil ze dan downloaden en op mijn IPod zetten zodat ik er de hele dag naar kan luisteren! :P

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want ik kan het niet vinden! :cry:
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: The Sims Soundtracks?

Misschien kun je ze met Limewire downloaden, ik zal even voor je kijken :P

*Zoekt*

Hmm.. bij limewire staan er wel een paar resultaten op 'Sims soundtrack' maar dat ziet er een beetje vaag uit, dus die heb ik maar niet gedownload.. Helaas dus, niks gevonden :sad
Afbeelding
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: The Sims Soundtracks?

MrBayn schreef:Volgens mij zijn ze allemaal tevinden op P-bay: ***** (Tiny URL tegen het directe linken naar download sites)
Moet deze user niet een ban krijgen hierdoor?

Laatst gewijzigd door Kelvin op di 15 dec 2009, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Gebruikersavatar
MrBayn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:36

Re: The Sims Soundtracks?

Kelvin schreef:
MrBayn schreef:Volgens mij zijn ze allemaal tevinden op P-bay: *********** (Tiny URL tegen het directe linken naar download sites)
Moet deze user niet een ban krijgen hierdoor?
kelvin ik wil niet vervelend doen maar, als ik geban'd wordt jij dus ook, want wie heeft het net gekopieerd en opnieuw gepost, maar ik geef geen directe link naar de download, ik zeg alleen waar je hem eventueel kan vinden, betekend niet dat ik dat goedkeur.


EDIT: ik zal alle links Disable-en
Leanne
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 09 mar 2010, 14:23

Re: The Sims Soundtracks?

Als je Sims 1 nog op je computer hebt, kun je alle muziek uit de Sims 1 zo als mp3-tjes uit het spel zelfs kopieren. Ik weet niet meer precies waar ze staan, want ik heb nu geen Sims 1 meer, maar zoek eens in de map Music (geloof ik), daar vind je als ik me goed herinner, mappen als 'Build, Buy en die van de radiostations en de uitbreidingen. Dan kun je zo de mp3-tjes eruit kopieren.

Weergave- en sorteeropties