Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Aangepast materiaal en downloads.. Klein beetje help nodig!.

Ik weet dat dit al het zoveelste topic is over de downloads in de sims 2. maar ik kom er gewoon echt niet uit. ik heb meerdere topics bekeken maar het lukt op een of andere manier gewoon niet.
Ik heb een hele waslijst van package bestanden. Onderandere Make-up en kleding en kapsels. waarvan een aantal kapsels het niet doen, make-up doet het allemaal wel zover ik weet en ik had een jurkje (van Simmielove) en nog een aantal andere kledingstukken die het niet doen, ik heb net ook een paar dingen voor baby's en peuters gedownload maar ik ben bang dat die ook niet in mijn spel verschijnen..
het mapje downloads heb ik aangemaakt in C:\Documents and Settings\mimi\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Downloads
Dus dat klopt als het goed is, maar op 1 of andere manier pakt ie gewoon neit alles, wat doe ik fout??!!
En me 2e vraag, ik las net iets over : Aangepast materiaal weergeven. ik kan me dat nog wel vaag herrinneren van de sims 2 dat je dat via het begin scherm moest doen, maar waar kan ik dat precies vinden? want als ik mijn sims2 opstart dan zie ik bovenin welke uitbreidings/assecoires paketten ik heb maar er staat niks over aangepast materiaal. dus waar vind ik dat.
Ik moet er wel even bij zeggen dat mijn sims 2 niet gekocht is maar gedownload ik heb alle uitbreidingen en 1 assecoires paket geinstaleerd en me sims werkt gewoon zoals het hoort, geen problemen ondervonden behalve met downloads..

Kan iemand me uit te problemen helpen?? ik wil namelijk ubergraag mijn supercoowle downloads gaan gebruiken voordat mijn simmie gaat bevallen:D
Thanks Iedereen
En veel liefs,
Mimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Aangepast materiaal en downloads.. Klein beetje help nod

Bij sims moet je vaak ook de mes hebben en die moet je vaak op een andere site of plaat afhalen, ik weet niet of je deze altijd hebt?, daar waar je ze afhaalt vind je vaak de link naar deze mesh

Zou in elk geval verklaren waarom sommigen wel werken en andere niet


Ik dacht dat dit aan en uitzetten kwam net voordat je je wereld moest kiezen en dat bij mods, niet bij haren, kleren, meubels enzo. Maar code dat spel zelf verandert. Maar dit ben ik niet helemaal zeker, allang de 2 niet meer gespeeld
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Aangepast materiaal en downloads.. Klein beetje help nod

ik heb gekeken maar ik kreeg dat scherm niet in beeld, ik kreeg ineens wel in het begin met opstarten een scherm in beeld dat ik aangepast materiaal in me spel ging zetten maar dat heb ik ook nooit in beeld gehad.. het kwam waarschijnlijk omdat ik een baby set had gedownload... maar voor de rest kom ik nog niet echt heel veel verder want kan het nu bijv ook niet in mijn spel vinden:(

EDIT: Gevonde.. Ik moest me spel gewoon opnieuw opstarten..
maar hoe zit het met de andere dingen die ik niet in me spel heb zitten waarvan sommige ik wel meshes heb:S.. Kan iemand mij pleasse uitleggen en met een goede uitleg want ik vindt dit echt echt echt niet leuk:(

Greeetzz
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Aangepast materiaal en downloads.. Klein beetje help nod

^
Dan moet alle aangepast materiaal werken en ze moeten ook zichtbaar zijn in de catalogussen ;)

Zal er zo even een printscreen van maken? :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Aangepast materiaal en downloads.. Klein beetje help nod

Als je een buurt hebt geopend, of je speelt met een familie, klik je op opties (F6)
Daarna op de tandwieltjes (spelopties)
Er opent zich een nieuw venster, rechtboven in, zie je deze vraag staan;
Aangepast materiaal beschikbaar in de catalogussen
°Aan
°Uit/i]
Zorg dat het bolletje bij Aan blauw is ;)

Daarna;
Klik op het tekentje in de vraag.
Dan in het venstertje dat zich dan opent, onderaan, op Aangepast materiaal inschakelen
Daarna op OK

Dan;
Bij de vraag;
Aangepast materiaal beschikbaar in catalogussen
°Aan
°Uit

Zorg ook dat bij deze het bolletje bij Aan blauw/ingekleurd is.

Sluit je game af en start hem weer op. Voordat je de buren moet kiezen zal een scherm verschijnen die je al een keer hebt gezien.
Kijk of boven de zinnen;
Aangepast materiaal inschakelen
Aangepast materiaal uitschakelen

de zin;
Aangepast materiaal ingeschakeld
staat.
Als dat klopt moet de cc werken ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties