Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Rosana
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
do 25 jun 2009, 22:07

Filmore - Studentenleven Legacy

SNW en DMS2C hebben samen een aantal legacies bedacht, een daarvan is de Studentenleven Legacy. Regels vind je hier. Ik ben nog altijd bezig met deze legacy, maar heb wel al veel updates en zou ze graag ook hier wegzetten.

-------------------------------------------------------

Afbeelding
Thalea in CAS

Afbeelding
"Hallo! Ik ben dus Thalea Filmore. Ik ben vrouwelijk. Althans, de spiegel vind van wel! En ik heb een kenniswens, ik leer dus graag."

"Ik heb nog geen richting gekozen. Nee, want ik ben nog aan het kijken wat ik graag wil gaan studeren straks. In de tussentijd doe ik een oriëntatiejaar."

"Ik woon sinds kort op kamers op de campus van UC Sim. UC staat in dit geval voor University of California! Ja, ik had de keuze tussen CSU (California State University), UC (University of California) en Stanford. Maar Stanford was te duur. Ik heb namelijk geen beurzen toegewezen gekregen. Helaas. Maar er waren dus nog twee andere opties. Na lang nadenken en twijfelen werd het toch UC Sim."

"Na een tijdje zoeken vond ik een studentencomplex. Dit complex heeft 20 kamers, 26 douches, 8 toiletten, 12 computers, een mini bibliotheek, allerlei apparaten en meubels om vaardigheden mee te trainen. Het leek mij een goeie deal."
Afbeelding
Dit is het studentencomplex van bovenaf gezien.
Afbeelding
De tweede verdieping van het studentencomplex.
Afbeelding
De eerste verdieping van het studentencomplex.
Afbeelding
De begane grond van het studentencomplex.

"Dit werd uiteindelijk mijn kamer! Een beetje kaal nog. Maar wel mooie meubeltjes. En natuurlijk een Freezer Bunny dekbed! Ik kan niet zonder!"
Afbeelding

"Zal ik jullie nu een korte rondleiding geven?"
Afbeelding
"Dit is de hal waaraan mijn kamer grenst. Deze hal leidt tevens naar de zithoek."
Afbeelding
"Dit is de keuken. We hebben een conciërge die elke dag van 's ochtends vroeg tot ergens laat in de middag eten voor ons bereidt."
Afbeelding
"Dit is de bibliotheek. Het is niet heel groot. Maar we hebben de meest belangrijke boeken wel in huis. Letterlijk."
Afbeelding
"Dit is de muziekhoek. We hebben niet extreem veel instrumenten, maar genoeg om een bandje mee op te richten. Ik ben nog niet zo creatief, dus ik moet nog even oefenen."
Afbeelding
"Deze ruimte heeft schaaktafels, boekenkasten en schildersezels. Hier kunnen de studenten rustig studeren."
Afbeelding
"Dezelfde ruimte, andere hoek."
Afbeelding
"De fitnessruimte. Heel klein en bescheiden. Maar het is een studentenhuis. Bijna geen Sim hier te vinden."
Afbeelding
"Dit is de ontspanningsruimte vlakbij de computers."
Afbeelding
"Hier zijn dus de computers. Nee, het zijn niet de allernieuwste modellen. Maar ze doen hun werk prima."
Gebruikersavatar
Rosana
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
do 25 jun 2009, 22:07

Re: Filmore - Studentenleven Legacy

Afbeelding
"Had ik al verteld dat ik mijn haar heb geverfd? Ik vond het tijd voor een nieuw kleurtje."
Afbeelding
"Het resultaat."

Afbeelding
"De eerste dag besloot ik om maar meteen te gaan studeren. Ik moet namelijk 3 punten behalen voor koken, creativiteit en schoomaken.

Een klein nadeeltje is dan wel weer dat de computers, schildersezels, schaaktafels en fitnessapparatuur allemaal boven staan. Hier beneden is gelukkig wel de catefatia en de mini bibliotheek. Dat scheelt me weer een bezoek naar de Library hier op de Campus. De meeste boeken hebben we hier ook!"


Afbeelding
"Al snel kwamen er veel meer mensen in het studentencomplex wonen. Ik heb begrepen dat dit een nieuw complex is, dat verklaart waarom ik de eerste was die een kamer had gevonden in dit gebouw! Oh ja, mijn kamer is op de begane grond. Ik ben niet lui, maar ik besteed mijn tijd graag nuttig. Als ik een verdieping hoger zou zitten, zou ik meer tijd kwijt zijn met op en neer lopen naar mijn kamer. En dat terwijl ik die tijd ook kan gebruiken om te studeren! Stel je voor!"

Afbeelding
"Ik claim maar snel een duur, ik heb een fijne locatie gevonden en wil niet dat een ander er ineens met die kamer vandoor gaat!"

Afbeelding
"Ik had het idee dat ik nog niet veel snapte van de lesstof die ik kreeg tijdens college. Een opdracht maken zou wellicht meer duidelijkheid scheppen. En inderdaad! Ik was spontaan een beetje slimmer!"

Afbeelding
"Ik moest een punt voor creativiteit behalen. Daarom dat ik besloot om piano te gaan spelen. Ikzelf vond het best goed klinken, voor een beginner."
Afbeelding
"De studenten hier kunnen mijn talent helaas niet waarderen. Dat komt vast nog wel!"

Weergave- en sorteeropties