Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Sims 2 Fraps

Hoi hoi allemaal!

Misschien weten jullie allemaal wel dat de foto kwaliteit van de Sims 2 niet geweldig is. Nu dacht ik, laat ik dan screenshots maken met behulp van Fraps! Super handig natuurlijk, echter als ik foto's maak. (Wat ik via TAB doe, zodat je de wensen ect niet ziet staan) en je gaat terug naar het "normale" is er onderin helemaal niks meer te zien. Dus je moet via taakbeheer het spel afsluiten. Je kan niet meer opslaan of wat dan ook!
Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen is?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Sims 2 Fraps

Ik gebruik zelf altijd Picasa, als je die tijdens het spelen opent en dan een printscreen maakt (via je toetsenbord) slaat hij je printscreens op zonder steeds uit het spel te hoeven. Over fraps weet ik niets, sorry.

@ oké, dat scheelt weer haha

Laatst gewijzigd door Lieke op vr 08 aug 2014, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 2 Fraps

Het is dus zo dat als je F10 gebruikt in de Sims 2, hij die hele balk laat verdwijnen en als je er nog een x op drukt het weer terug is.. Iig bedankt voor je reactie, was beetje een blond bezig haha :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties