Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

38 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: is sims 1 de moeite?

Ik vond de sims 1 wel tof.Mijn favoriete uitbreiding was abracadabra of zoiets.Eigenlijk heb ik het spel leren kennen door mijn zus,maar ik ben de geen die helemaal verslaafd ben aan geraakt. :woot
Mijn zus noemt me dan wel is simsverslaafde. xD
Gebruikersavatar
Maaike_
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
245
Lid geworden op:
za 28 aug 2010, 11:29

Re: is sims 1 de moeite?

Ik speelde de sims 1 toen ik iets van 8 jaar was, ik heb hem iets van 3 jaar gespeeld xD
nu heb ik de sims 3 maar ik vindt de sims 1 nog steedts leuk ik denk er steedt aan terug 8-)
maar je kan in de sims 2 en 3 wel veel meer doen inderdaad :klap
Afbeelding Afbeelding
I love the sims 3... en chocola! Jummie. :D

PS: I'm an angel, (A) and you're a monster. :twisted
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: is sims 1 de moeite?

kaskai schreef:Je zou ook Sims Online kunnen downloaden (is gratis volgens mij). Dit is allemaal sims 1 stijl, zodat je toch weer een beetje het sims 1 gevoel krijgt zonder dat je iets hoeft te kopen.

oh ik heb nu snel even een trial gevonden, dus dan kun je het proberen ;):
http://sims.stratics.com/content/gamepl ... ree_trial/
Die trial lijkt me niet zo veilig... :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maschaa47
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
wo 02 feb 2011, 17:23

Re: is sims 1 de moeite?

als je wilt en goedkoop bij bartsmith 4 of 2 50 alle collecties de deluxe weet ik niet die heb ik niet meer gezien
Dol op de sims, zoow verslavend!

Alle delen van de sims 1
Alle delen van de sims 3
Bijna alle delen van de sims 4
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: is sims 1 de moeite?

Ik heb hem ooit toen ik 6 was gekregen voor sinterklaas dat was deluxe en eerlijk vond ik hem eigelijk best wel leuk maar toen wist ik ook nog niks van de sims 2 XD maar eigenlijk vind ik hem wel prut... we gingen beestenboel halen en toen deed die het 1 dag in een nieuwe buurt enzo ik vond het helemaal fantastisch maar na die dag deed die het niet meer :S en toen heb ik nooit meer sims 1 gespeeld maar soms haal ik het van de bieb maybe zit er ook bij jou in de bieb er staat ergens sims1 alle dingetjes enzo maar dat beroemd worden vind ik echt de moeite waard!! gwn geweldig hoe ze zingen als ze al ver zijn met 4 sterren ofzo :P maar nu doet ie het niet meer :@ 3 weken verwacht sims1 te gaan spelen doet ie het gwn niet !!!!!!!1 GRRRR
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: is sims 1 de moeite?

en hot date heb ik ook maar nooit gespeeld want was de serie code kwijt van het basis spel XD
Maar als je voor het eerst beestenboel speelt wil je niet meer stoppen XD ik zat er gwn 6 uur achter XD bij de 1e dag :P als je nog nooit sims 1 hebt gespeeld moet je echt dat gaan spelen en omdat het nu iets voor 5/4/3/2 euro te koop is dus probeer het gwn het is wel geweldig hoe ze beroemd worden en als je alle uitreikspakketen hebt dan is ie gwn geweldig!!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: is sims 1 de moeite?

Ik zou zeggen: nee. Je kan weinig. Misschien is het leuk als je een beetje nostalgisch bent, maar anders heb je er niet veel aan. Je kan geloof ik voor een tientje sims 2 met een paar uitbereidingspakketten kopen, zoiets zou ik dan eerder doen.

Sims 1 is alleen handig voor heel langzame computers. Onze vorige computer sloeg al op hol bij sims 2, dus sims 1 zou daar handig voor zijn.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: is sims 1 de moeite?

^ Aan downloaden doen we niet..


- Ik speel nu dus Sims 3 en afentoe wel eens Sims 1, oude herinneringen omhoog halen, haha, ik vind em echt leuk! echt grappig hoe die sims kunnen zijn! :D
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: is sims 1 de moeite?

Wat toevallig dat ik nu dit topic lees.
Ik heb hem namelijk vandaag besteld, triple deluxe ofzo, dat is met vakantie, het rijke leven en nog 1 geloof ik. Ik vind het wel de moeite waard, puur voor de leuke herinneringen en toen was Sims ook nog echt gek met de clowns en het vuurwerk wat ze altijd bij zich hadden haha.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie