Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

My Sims PC start niet op

Ik heb net My Sims voor de PC gekocht en hij start niet op.

Installeren ging goed maar ik kreeg geen desktop icoon.

als ik de My Sims opzoek onder ontspanning en dubbelklik krijg ik de melding dat ik de originele cdrom DVD erin moet doen :dag

Iemand tips?
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: My Sims PC start niet op

Oke: het is me gelukt na wat gezoek en ik lees op diverse sites dat de cdroms - DVD's in Nederland niet werken maar er is een oplossing en zo heb ik dat gedaan.

Als je My Sims hebt geinstalleerd en de CDrom / DVD werkt niet zorg er dan voor dat je in ieder geval My Sims geregistreerd hebt. Tijdens de installatie krijg je vanzelf een optie on het spel te registreren: die dat dus ook.

Haal dan de cdrom / DVD uit je computer en deinstalleer My Sims helemaal.

Start dan de EA Download Manager op en meld je aan en ga naar de knop: Activeren en vul daar het serienummer in van je My Sims.

Die komt dan in je lijstje van games op de EA DM te staan en dan kun je het spel downloaden en installeren.

Na installeren zoek je in programma files > Electronic Arts > My Sims > Bin het My Sims icoontje op (Toepassing) en kopieer je die naar je desktop.

Zo kun je My Sims dus spelen zonder de CDrom / DVD: het start bij mij perfect op en ga zo lekker effe My Sims spelen!

:twisted
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: My Sims PC start niet op

Dat werkt allemaal weer lekker bij hiki...
Is MySims op de pc nou hetzelfde als Sims alleen dan met 'fanta-sims' xD of moet je ook opdrachten enzo doen met een verhaal net zoals op de DS?
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: My Sims PC start niet op

Ik heb net met Systeemherstel mijn computer 3 dagen terug gezet: gelukkig heb ik nu Sims 3 weer en alles lijkt goed te werken.

Hopelijk staat in de EA DM My Sims nog en kan ik die straks weer normaal installeren: gisteravond de hele avomd gespeeld en het is toch wel erg leuk: vooral in de Werkplaats je eigen spullen maken. Ik zat al snel op 2 van de 5 sterren voor Hiki Stad: gaat wel snel dus en wie weet snel uitgespeeld?

Enfin: we zien het wel: ben allang blij dat Sims 3 weer werkt xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: My Sims PC start niet op

Gelukkig stond My Sims nog in de EA DM dus beiden werken weer.

Gisteren 12 uur lang My Sims gespeeld: is een erg leuk spel alleen een beetje eentonig vindt ik: altijd die opdrachten om extracten te verzamelen, dingen te bouwen als huizen of objecten verveel snel.

Wel leuk om bij meer sterren ook meer landen te krijgen: woestijn en oerwoud heb ik nu erbij. Maar voor de rest ... maar even een poosje laten liggen en als ik me echt weer verveel ga ik wel My Sims weer spelen.

1 ding is echt super saai: vissen. Of ik doe iets verkeerds want ik vang erg weinig en voor 1 opdracht moet ik 12 clownvissen hebben.

Voordeel: omdat My Sims beetje saai is extra veel zin weer Sims 3 te gaan spelen. Maar misschien dat ik de 2 niet moet vergelijken?

:fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: My Sims PC start niet op

:scared 12 UUR?!?!

Sorry Hiki, maar als ik jou was zou ik eventjes rustig aan doen XD 12 uur achter de computer is niet echt wat je zegt 'gezond' (A).

Had je wel tijd om je arme hondje uit te laten? :fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: My Sims PC start niet op

Ik heb m ook, installeren en alles ging gelijk goed allemaal. Spel zo traag als wat. Alles bestaat uit laden, laden, laden & laden. Ik kan er dus alleen maar mee wachten.. Op de wii is ie véél leuker (: & Op de ds is ie weer anders. x3

iig ligt ie nu bij mij al weer een paar maandjess in de kast. En daar zal ie denk ik ook blijven. :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie