Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Simsje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 09 mei 2013, 21:46

Help me please

hihi sorry voor de rare titel :D

wel ik vroeg me af hoe ik mijn kavel openbaar kan maken.
want ik heb een heel hotel erop gebouwd.
er bestond een cheatcode voor, maar die vind ik niet meer.

weten jullie het?
laat graag snel iets weten want een hotel zonder bezoekers is natuurlijk niet leuk :cry

doei doei!!! :swing

ik wacht op jullie reactie. :wachten
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Help me please

Oke, nou je moet naar stad bewerken gaan klik op de kavel en dan staat er ergens een knopje kavelsoort wijzigen, en dan moet je openbaar kiezen en dan bezoekers toegestaan.

Ten tweede, misschien kan je wachten tot Exotisch Eiland, want dan krijg je de mogelijkheid resorts te bouwen dus ook automatisch hotels. ;) (Want als je het nu openbaar instelt zullen de bezoekers niet begrijpen dat het een hotel is, haha) ;)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Help me please

Bassie99: Je kan die verandering alleen doen als er geen sims op je kavel woonachtig zijn, heb ik zelf al ondervonden.

Simsje: Ik weet inderdaad dat er de code is maar weet niet of deze ook nog in Sims 3 werkt. De code is:
Ctrl, shift & c
changeLotzoning (hierdoor kun je dus de kavel van doel veranderen. Om het van privé naar commercieel te zetten typ je achter changeLotzoning: Community of Hotel)

Je code wordt dus in het geheel: changeLotzoning Community of changeLotzoning Hotel

Maar zoals ik al zei, dit is een code uit de sims 2 spellen. Ik weet dus niet of het in sims 3 ook nog zo werkt.
Ik hoop dat je er wel wat aan hebt.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Help me please

Ik neem aan dat je de Sims 2 bedoelt dus even naar het goede deel verplaatst ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties