Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

The Sims op Windows 7

Hoi,, :laugh

Ik wil De Sims (1) weer even op de laptop zetten. Maar voor dat ik ga zoeken wil ik even vragen, werkt het ook op Windows 7, heeft iemand hier ervaring mee? :rolleyes

Ik heb geen idee, maar voordat ik al die moeite doe dacht ik, ik kan het wel even navragen :flapper !

Groetjes,
Jimmy
Afbeelding
PeeAr
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 07 jan 2010, 15:11

Re: The Sims op Windows 7

Dat is geen enkel probleem.
Zelf heb ik het spel op een paar WIN 7 machines draaien en ik weet van andere WIN 7 gebruikers, dat die ook geen problemen ondervinden..
Het zou hooguit kunnen dat je sommige (niet Store) downloads niet kan installeren, waarbij je de mededeling krijgt dat je de laatste versie en updates moet gebruiken.
Een mededeling die nergens op slaat als dat al het geval is.
Maar mogenlijk slaat dit op de versie die de maker van de download heeft
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: The Sims op Windows 7

Ik wil het ook doen en het geeft inderdaad geen problemen: alleen Beesten boel heb ik gelezen: weet niet of het Beestenboel zelf was of de patch daarvoor.

O wacht je hebt het over windows 7: Beestenboel gaf geloof ik problemen met Vista. Enfin: ben niet helemaal wakker.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChatMetJet
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 21:58

Re: The Sims op Windows 7

Ik heb hem laatst ook weer geïnstalleerd, werkte prima.

Hoewel ik het wel weer een stuk moeilijker vind om alles te onderhouden, als je hem op 3x speed zet en de telefoon gaat is'ie al voorbij voordat je het in de gaten hebt.

Heh, oude tijden, tijden van cheats!
Afbeelding
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: The Sims op Windows 7

Jup, ik heb 7 met alle uitbreiding, behalve acrabadabra
(Heb wel maar installeer gewoon niet,ben lui)
Tijdens het installeren kan die zeggen dat je onvoloende ram hebt (onder 64 mb) , als dat zo is negeer dat. Sims beestenboel heeft immers geen problemen ;)
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
Rico
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
149
Lid geworden op:
di 15 feb 2011, 17:32

Re: The Sims op Windows 7

Nou idd hetwerkt zeker had hem geloof vorige maand gevonden werkt nog steeds (Zorg wel dat je computer/laptop goeie ventilatie heeft anders gaat hij automatisch uit ;)

Weergave- en sorteeropties