Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Miss_S
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
do 09 jun 2011, 19:05

origin kopen de sims 2?

ik heb de sims 3 maar het is te zwaar want mijn vista (ja vista niet zo handig voor games)
en sims 2 heb ik een deel van.
zou graag seizoenen hebben, op reis en free time.
helaas vindt je ze bij ons niet meer in de winkel. (wil mijn collectie wat compleet hebben)
te straks bij de mvc (alleen sims 3)
en bij frs denk ik niet dat ze het nog verkopen.

hoe doe je dan een betaling via overschrijving bij origin?
(heb geen creditcard)
en moet je eerst betalen en kan je het dan pas spelen of hoe gaat dit in zijn werking?
ben al geweest op hun site en vond niet genoeg informatie.
met andere woorden heeft er iemand ervaring met het kopen van games bij origin?

of weten jullie nog ergens anders waar ik het kan kopen?
Gebruikersavatar
Laurent
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
di 05 jul 2011, 19:04

Re: origin kopen de sims 2?

Hoi!

Ik heb zelf bijna al mijn Sims 3 games van Origin dus ik kan je wel helpen ;)

Bij Origin kun je ook gewoon betalen met iDeal. Je betaalt eerst en daarna kun je de game downloaden via Origin. Je moet daarvoor wel Origin downloaden als je dat nog niet op je computer hebt staan. Eventuele seriecodes worden per mail verstuurd. Je ziet de games na aankoop direct in je Origin account staan waarvan je ze ook kunt downloaden. Na het downloaden zal Origin automatisch de game voor je installeren. Als je game helemaal klaar is, staat er in Origin een knop onder de game zodat je de game kunt spelen. Je krijgt dus geen CD, maar een digitale versie en je kunt de game gewoon elke keer weer opstarten via Origin. Mocht je ooit een nieuwe computer krijgen, of de game moeten verwijderen etc. Dan kun je gewoon weer Origin opstarten (evt. opnieuw downloaden) , inloggen op je account en de game opnieuw downloaden. De game is immers van jou. ;)

Ik hoop dat ik je zo geholpen heb. :)

Weergave- en sorteeropties