Ik weet dat dit al het zoveelste topic is over de downloads in de sims 2. maar ik kom er gewoon echt niet uit. ik heb meerdere topics bekeken maar het lukt op een of andere manier gewoon niet.
Ik heb een hele waslijst van package bestanden. Onderandere Make-up en kleding en kapsels. waarvan een aantal kapsels het niet doen, make-up doet het allemaal wel zover ik weet en ik had een jurkje (van Simmielove) en nog een aantal andere kledingstukken die het niet doen, ik heb net ook een paar dingen voor baby's en peuters gedownload maar ik ben bang dat die ook niet in mijn spel verschijnen..
het mapje downloads heb ik aangemaakt in C:\Documents and Settings\mimi\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Downloads
Dus dat klopt als het goed is, maar op 1 of andere manier pakt ie gewoon neit alles, wat doe ik fout??!!
En me 2e vraag, ik las net iets over : Aangepast materiaal weergeven. ik kan me dat nog wel vaag herrinneren van de sims 2 dat je dat via het begin scherm moest doen, maar waar kan ik dat precies vinden? want als ik mijn sims2 opstart dan zie ik bovenin welke uitbreidings/assecoires paketten ik heb maar er staat niks over aangepast materiaal. dus waar vind ik dat.
Ik moet er wel even bij zeggen dat mijn sims 2 niet gekocht is maar gedownload ik heb alle uitbreidingen en 1 assecoires paket geinstaleerd en me sims werkt gewoon zoals het hoort, geen problemen ondervonden behalve met downloads..
Kan iemand me uit te problemen helpen?? ik wil namelijk ubergraag mijn supercoowle downloads gaan gebruiken voordat mijn simmie gaat bevallen:D
Thanks Iedereen
En veel liefs,
Mimi