Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Aine

kan voorwerpen niet omhoog liften (9-toets)

Hallo allemaal,

ik heb in verschillende filmpjes gezien dat je voorwerpen met de 9-toets hoger kan zetten.
Bij mij werkt dit echter niet :(
Ik heb testingcheats en moveobjects aan staan. Heb al geprobeerd in combinatie met ctrl, shift, alt en de 9 op het gewone toetsenbord. Niets werkt...

Weet iemand hoe dit komt en wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt,
Groetjes!

Aine
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: kan voorwerpen niet omhoog liften (9-toets)

Doet de 0-toets wel iets? En probeer het zelf ook eens met andere voorwerpen. (Plafondlampen werken naar mijn mening vaak het beste, dus die zou je het beste even kunnen proberen.) Ik heb zelf namelijk ook nooit echt ergens last van gehad, dus echt een oplossing weet ik zo gauw ook niet. In principe hoef je zelfs ook geen Ctrl, Alt of Shift of welke knop dan ook nog meer ingedrukt te houden. Het enige dat er zo dus van op het internet kan vinden, is dat er wel Simmers zijn die zeggen dat het iets uithaalt als je switcht naar de Sims 3 (bij opties en dan 'Camera-instellingen'), dus dat zou je ook nog altijd wel kunnen proberen. (Eventueel kun je ook terug naar de Sims 4 camera-instelling als je 'm normaal al op de Sims 3 instelling had staan.) Veel meer weet ik eigenlijk ook niet. :)

Verder nog wel even voor de zekerheid: je hebt toch wel de moveobject-cheat juist ingevoerd, dus bb.moveobjects? Ik vraag het maar even, want je weet maar nooit.

Weergave- en sorteeropties