Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Aliana
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 14 feb 2016, 22:02

Hulp nodig met dagboek maken.

Hallo iedereen !

Ik ben net nieuw hier. En heb direct vragen die ik niet makkelijk kan vinden :(
Het is namelijk de bedoeling om een dagboek te maken, gewoon omdat het mij erg leuk lijkt.
Maar om die foto's/ screenshots te plaatsen heb je plaatjes nodig..
Maar als een sim ergens mee bezig is krijg je zo'n vaardigheidsbalk.
Is er een cheat of andere mogelijkheid om die uit te zetten?

Over het dagboek, wat vinden jullie nou leuk of interessant om te lezen? Of wat leest nou echt lekker door als simfan zijnde? En waar kan ik dat het beste plaatsen?
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Hulp nodig met dagboek maken.

Aliana schreef: Maar als een sim ergens mee bezig is krijg je zo'n vaardigheidsbalk.
Is er een cheat of andere mogelijkheid om die uit te zetten?
Die kun je uitzetten met de cheat: Hideheadlineeffects on

En die 2de vraag kan ik niet beantwoorden. Je moet zelf iets verzinnen wat je leuk lijkt. Als je zelf het verhaal wat je maakt niet leukt vind zal je het ook niet lang blijven doen, lijkt me. Waar je het beste kan plaatsen? Dat ligt eraan. Bedoel je op dit forum? Dan bij dagboeken (ligt eraan welke sims je speelt)
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Hulp nodig met dagboek maken.

Ik plaats mijn huidige verhaal op weebly, een site waarmee je erg makkelijk je eigen site kunt maken. (En daar dus ook een verhaal op kunt zetten) Maar inderdaad, hier op het forum, maar verwacht niet dat er enorm veel gereageerd gaat worden.


Ik prefereer trouwens verhalen waarbij de gameplay goed aan bod komt maar ook echt verhalen zijn: geen 'Ze eet' of iets in dat genre. Eerder: "Nog steeds geraakt daar het pas gehoorde slechte nieuws at ze verdrietig het haar voorgelegde bord spaghetti op. Ze had helemaal geen zin om iets te eten maar besefte dat dat haar vriend niet terug zou brengen"
Wat uitleg zeg maar, hoe en wat.
Met ook nog een liefdesverhaal erin verwerkt dat niet over rozen loopt, altijd interessant.
En mooie afbeeldingen met knappe sims, belangrijke factor :fluit

Weergave- en sorteeropties