Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

ingefxx

Problemen origin account

Heyhoi mensen,

ik heb al super lang een probleem met mijn origin account. Ik gebruik origin alleen voor de sims 4. Mijn probleem is dat ik wel kan inloggen, maar op de 1 of andere manier geen account heb. Ik kan niet bijvoorbeeld mijn email veranderen, of mensen opzoeken. Ik kan ook niet de sims galerij openen. Mijn account op origin ( ingefx) is niet verbonden met mn email adres, en ik kan ook niet inloggen met mn email adress. Maar als ik op de ea site mijn wachtwoord verander, komt de email wel op mijn standaard email binnen.
Ondanks dat het een beetje een wazige beschrijving is, is er iemand die mij kan helpen?

groetjes inge
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Problemen origin account

Het klinkt alsof Origin in de offline modus staat, of in ieder geval niet wil verbinden met het internet. Daarvoor moet je als eerste maar eens rechtsboven op het menu Origin klikken en dan Online gaan (als je al online bent, staat er natuurlijk de optie Offline gaan). Ik denk dat dit het is, maar anders doet Origin zelf waarschijnlijk moeilijk met het verbinden. Dan gewoon maar een keer Origin herinstalleren.

Weergave- en sorteeropties