Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

SophieZoe

Sims 4 Productcode werkt niet

HELP ME PLEASE
Een jaar geleden heb ik de Sims 4 gekocht, gedownload en gespeeld. Maar als ik het nu wil spelen vraagt hij moet ik hem opeens opnieuw downloaden. I ain't no hater dus dat probeerde ik, maar dan vraagt hij of ik de productcode wil invoeren. Dan krijg ik de melding dat deze al gebruikt is. Dat klopt want ik heb het spel al gedownload. Maar nu kan ik hem dus niet meer spelen :wachten

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Want dit is zooo jammer :cry
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Sims 4 Productcode werkt niet

Staat Sims 4 nog in Origin bij Mijn Games? Als dat zo is, is het in het spel ieder geval aan jouw account gekoppeld en moet het in principe zelf wel op te lossen zijn. Zo niet, dan waarschijnlijk even contact opnemen met EA, want dan is er iets vaags aan de hand.

Dus mocht het wel gewoon in Origin staan, dan zou ik eerst eens de optie Game Repareren proberen (rechtermuisknop op de box-art van Sims 4) en eventueel ook maar Zoeken naar updates, gewoon voor het geval dat omdat je Sims 4 al een lange tijd niet gespeeld hebt. In principe werkt dit in de meeste gevallen gewoon, maar anders kom je toch uit bij het (alweer) maar opnieuw installeren. Het liefst dan zelfs maar met de revo uninstaller: http://www.revouninstaller.com/start_fr ... nload.html, want dan weet je zeker dat ook echt alles weg is. Ook registersleutels en dergelijke worden zo volledig verwijderd, terwijl dat op de normale manier niet altijd zo is.

Als laatste zou je ook nog kunnen proberen om je map De Sims 4 in Documenten/Electronic Arts even te verplaatsen naar een andere locatie zoals je bureaublad en dan opnieuw kijken of Sims 4 dan wel wil starten. Probeer het gewoon maar eens en laat maar weten of het heeft geholpen of niet. :)

Weergave- en sorteeropties