Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

het spel loopt vast

Het spel loopt vast als mijn sim dood gaat.
Magere hein neemt als het ware de ziel, en dan loop het spel vast. Ik heb het al 3 keer geprobeerd. (niet op pauze zetten, niet überhaupt van tijdsnelheid veranderen, ik dacht dat ik misschien iets te snel was met in vergelijking het laden van het spel) maar het blijft vastlopen.

Ik zit er aan te denken om misschien ten tijde dat mijn sim dood gaat in een ander huishouden te spelen, ik weet niet of dat dat probleem misschien kan oplossen?

Laatst gewijzigd door Knight of cydonia op zo 29 nov 2015, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: het speal loopt vast

Je gebruikt geen mods en dergelijke neem ik aan? :)

Daarna kun je ook eerst even proberen om te kijken wat er gebeurd als je een andere Sim laat doodgaan in een nieuw huishouden, eventueel ook met een nieuwe De Sims 4 mapje in Documenten\Electronic Arts en in een nieuwe save dus. Als je het dan niet meer hebt, dan ligt het óf aan je save, óf iets anders daar in het mapje is corrupt. Hier zou ik eerst maar even proberen om dan een voor een de submappen van De Sims 4 terug te plaatsen en uit te testen waar het mis gaat. Eventueel kan het zelfs komen doordat je Sim misschien toevallig een hoop voorwerpen in z'n inventaris heeft zitten, want het schijnt dat het overplaatsen van teveel voorwerpen best veel werkgeheugen kost en Sims 4 daardoor kan crashen. xD Eerlijk gezegd lijkt me die kans klein, maar je moet maar kijken.

Als een nieuwe save geen verschil maakt, ligt het waarschijnlijk aan Sims 4 zelf en daarvoor zou je je spel via Origin moeten repareren (rechtermuisknop op de box-art en dan 'Spel repareren').

Weergave- en sorteeropties