Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Mijn mods doen het helemaal niet?

Hallo!

Nog niet heel lang geleden heb ik besloten om toch af en toe wat cc en mods toe te voegen. Sommige cc deden het wel maar sinds ik nieuwe heb toegevoegd doen in ieder geval de andere het niet meer?
En vooral de mods doen het niet?
Ik heb in ieder geval de turbo careers mod toegevoegd, maar ik zie in ieder geval geen nieuwe lijst met kavels, dus ik kan die mod zo ook niet gebruiken?
Een andere mod die ik had toegevoegd is opeens weg?

Overigens, als ik via spelopties ga kijken bij aangepast materiaal bekijken staat er dus niets bij. Helemaal niets. Terwijl er dus echt wel wat in de map staat.

- Ja ik heb de mods map eruit gehaald met updaten.

Of zou ik het resource bestandje even moeten veranderen?

EDIT: ik kan inderdaad niets meer van de cc terug vinden in game, maar staan dus wel in de mods map.

---
EDIT: probleem waarschijnlijk al gevonden, het resource bestandje dat er in zit, kan niet met meer mappen in andere mappen werken dan 1, of zoiets. Dus nu probeer ik het met een nieuw bestandje die dat als het goed is wél kan.

EDIT 2: Sims opgestart en dat is INDERDAAD het probleem!! mooi!
Ik weet niet of het een bekend probleem is en of het al ergens vermeld wordt hier op de site? Maar dit is denk ik zeker het vermelden waard!

(ik heb hier het resource.cfg bestandje vandaan)
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Mijn mods doen het helemaal niet?

Het probleem was dat het resourcebestandje die je erbij krijgt in de sims 4 map dus niet meerdere mappen in een andere map in map ondersteund.

V oh maakt niet uit hoor haha, komt denk ik ook omdat ik het woord submappen niet meer wist en ik er een nogal vage uitleg over gaf.

Laatst gewijzigd door Knight of cydonia op do 30 jul 2015, 14:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties