Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Groente en fruit verzamelen

Ik ben in Sylvanheuvel (een verborgen kavel) aangekomen en wil daar graag planten verzamelen, overal waar ik kijk staat het volgende:

Het bezoeken van deze plek is zeker de moeite waard omdat je unieke planten en vissen hier kunt verzamelen. Zoals de wilde paddenstoelen, kersenbomen, leliebloemen, klokjesstruiken en nog veel meer.

Misschien een rare vraag maar hoe verzamel ik die planten, want ik kan op geen enkele plant klikken?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Groente en fruit verzamelen

Het klinkt misschien als een rare vraag, maar je bedoelt toch wel de planten die je ook daadwerkelijk kunt oogsten? Elke plant heeft sowieso even de tijd (een uurtje ofzo) nodig om überhaupt te kunnen spawnen en daarna moet je ook nog even wat uren wachten totdat ze volgroeid zijn. Als er zaden op te zien zijn, moet je ze toch echt kunnen oogsten. Dit komt verder alleen voor in Sylvanheuvel, neem ik aan?

Afbeelding

Dit is even een snel een screen uit Sylvanheuvel die ik kon vinden en daarop zie je de paddenstoelen die daar te vinden en te oogsten zijn. Als dit bij jou niet wil lukken, dan moet er iets fout zijn in het spel en zou ik Sims 4 even proberen je spel te herstellen via Origin (rechtermuisknop op Sims 4 en dan 'Game repareren'). :)
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Groente en fruit verzamelen

Bij een aantal planten is het nu inderdaad gelukt! Maar de kersen en perenboom en de wilde paddestoelen willen niet rijp worden zeg maar. Ben er al 2x geweest, maar dan zijn ze nog steeds niet klaar en moet ik naar huis om aan mijn behoeften te voldoen. Mss nog een paar keer heen en wat meer tijd daar doorbrengen?
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Groente en fruit verzamelen

Helaas ik doe een DITFT dus kan geen cheats gebruiken.
Ben nog terug gegaan en toen was alles ineens uitgebloeid voor ik kon oogsten.
Nog maar een paar bezoekjes brengen als het gezinsleven van de familie Boom wat rustiger wordt ;).

Weergave- en sorteeropties