Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

PlayWithLife
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
ma 30 mar 2015, 18:02

Vreemdgaan en scheiden.

Ik lees heel veel over simmers waarbij vreemdgaan geen effect heeft. Die mensen denken dat jaloezie dus ook niet in het spel zit. Om de lucht wat te klaren, het verhaal van mijn sims :

Ik speelde met mijn familie, bestaande uit : Anna en Gregor, en hun kinderen Missy en Finnick. Na altijd een perfecte familie te maken, heb ik besloten om eens wat anders te doen. Ik heb Gregor in het park laten flirten met Katrina Heethart. Op dat zelfde moment kwam Anna ook in het park, en ondanks dat Katrina de kus afwees, was Anna woest. Haar emotie ging meteen naar 'heel boos', en ze begon te schreeuwen tegen Gregor. Toen ik ze naar huis liet gaan, gingen ze thuis verder. Automatisch begonnen ze tegen elkaar te schreeuwen en te schelden, en toen na een hele dag ruzie, heb ik ze laten scheiden. De kinderen waren voor een paar uur verdrietig, en ook Anna en Gregor waren 'heel verdrietig'. Het was nogal hartverscheurend om te zien, haha :$ .

Conclusie : Met Anna gaat het nu goed. Ze is nu een alleenstaande moeder, die zorgt voor 4 kinderen. Gregor is alleen gaan wonen, maar, en dit vind ik heel cool van de sims, hij komt elke dag langs om eventjes te kijken hoe het met zijn kinderen gaat. Hij komt automatisch, en gaat ook meestal weer weg voor Anna terug is van haar werk. Ook konden Anna en Gregor elkaar de eerste paar dagen niet spreken, maar ze kunnen nu wel weer normaal met elkaar praten. Het vreemdgaan heeft dus wel zijn effect in De Sims 4. :D
xEvelien14
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 18:34

Re: Vreemdgaan en scheiden.

Mag ik vragen hoe je Gregor alleen hebt laten wonen?
Mijn sims zijn namelijk ook gescheiden nu.. en nu wil ik dat Pim opzich zelf gaat.
Maar ik krijg dat niet voor elkaar...
Bij de Sims 3 kon je nog kiezen wie je het huis uit wilde zetten..
Maar ik kan nu alleen maar het hele gezin laten verhuizen. Niet 1 persoon.
Ik heb veel geprobeerd maar het frustreert me nu een beetje.. :)
PlayWithLife
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
ma 30 mar 2015, 18:02

Re: Vreemdgaan en scheiden.

Je gaat naar wereld beheren, en gaat daarna naar huishouden beheren. Daarna klik je op 'Sims uitwisselen tussen huishoudens'. Dan zie je aan de linkerkant vierkantjes met daarin foto's van Pim, zijn vrouw etc, en aan de rechterkant staat boven aan : 'Een huishouden selecteren of' en dan een icoontje van een mannetje met een plusje. Dan klik je daar op, en dan heb je dus een nieuw huishouden. Die is leeg, en dan zet je daar Pim in. Dan klik je op het vinkje, en ga je naar 'Beheren van huishouden', dit zie je rechts bovenaan op de kaart. Dan zie je daar als het goed is Pim staan, en dan kan je hem eindelijk verhuizen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. :)
xEvelien14
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 18:34

Re: Vreemdgaan en scheiden.

Aah! Dankjewel! Super bedankt!
Dat scheelt weer.
Normaal gesproken zou ik Pim dan bij een familie toevoegen die er al in zat.
En dan vermoorde ik die familie, om vervolgens alleen met Pim te kunnen spelen.. xD

maar dit is veel makkelijker ! hahah

Weergave- en sorteeropties