Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Wat voor uitbreidingspakket wil jij?

Nu de sims 4 uit is komt er vast wel een uitbreidingspakket, (ik ben reuze benieuwd) en dus heb ik topic gemaakt.
Hoe of wat zou je in het eerste uitbreidingspakket willen hebben?

Ik zou graag appartementenleven erin willen hebben omdat net zoals de sims 2 weer alle sims in 1 wereld leven en dat is veel gezelliger! :thumbsup of iets met peuters ;)

p.s de laatste tijd krijg ik telkens ideeën voor een topic.. 8-)

VV ik vind dat juist fijn en ik vind het altijd grappig als dan de sims waarmee je speelt even op bezoek komen :) vooral bij appartementen vind ik het leuk, maar je kunt het verouderen uitzetten van sims die je niet speelt he.

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 06 sep 2014, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat voor uitbreidingspakket wil jij?

Iets waarbij er verschillende save werelden zijn, zoals met de sims 3. Niet zoals nu ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
soeduk
Snackventer Snackventer
Berichten:
70
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 08:52

Re: Wat voor uitbreidingspakket wil jij?

Seizoenen! En idd peuters!!!! Wel grappig eigenlijk dat bij de sims 3 de meesten Levensweg maar zozo vonden, en dat het nu als één van de eerste uitbreidingspakketten opgenoemd wordt.. Natuurlijk omdat we allemaal de lieve peutertjes missen!!! (want je gezinssamenstelling klopt niet meer zo goed. Bijvoorbeeld als je al een kind hebt en er komt een baby bij die binnen een paar dagen ook al kind is..)
"Het is onmogelijk", zei trots
"Het is riskant", zei ervaring
"Het is zinloos", zei het verstand
"Geef het een kans", fluisterde het hart.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Wat voor uitbreidingspakket wil jij?

Ik hoop dat seizoenen en huisdieren dit keer als een van de eerste uitbreidingen komen, of tenminste een van die twee dan. Verder hoop ik ook dat er vrij snel weer iets komt zoals Na Middernacht of gewoon iets met steden. Zeker nu je kunt reizen tussen de werelden heeft dat best wel veel potentie in mijn ogen als dat gecombineerd kan worden met een uitgebreidere vorm van uitgaansgelegenheden en een appartementsleven. :)
Gebruikersavatar
Nann
Snackventer Snackventer
Berichten:
76
Lid geworden op:
zo 01 aug 2010, 21:57

Re: Wat voor uitbreidingspakket wil jij?

Graag zou ik veel uit Sims 3 Na Middernacht willen zien terugkomen. Met name de hoge flats waar de Sims in kunnen wonen (misschien dit keer wel met de mogelijkheid om een hele flat vol te stoppen met bewoners en niet maar één familie. Dat zou zo knus zijn.)
Een uitbreiding met het studentenleven zou ook leuk zijn, vooral voor de tieners.
En inderdaad een soort basis (of accessoires) pakket waarbij huishoudelijke klusjes gedaan kunnen worden zoals stofzuigen. Of waarom geen detailspakket? Desnoods een patch waarbij er een hoop gedetailleerde interacties mogelijk zijn zoals dat Sims plat op hun buik, op bed een boek kunnen lezen, Sims die kussengevechten houden en dan ook echt door het hele huis en niet in één kamer alleen. En ook stofzuigen, afstoffen en grasmaaien bijv. Zulk soort dingen..details, waarvan het top zou zijn geweest als die in het basispakket verwerkt zaten. Maar ik klaag zeker niet, integendeel. Ik kan me alleen maar verdiepen in m'n fantasie.
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Wat voor uitbreidingspakket wil jij?

Het lijkt me grandioos om een eigen tandarts kliniek, dokters of een eigen privé kliniek te hebben. De andere beroepen ook heerlijk uitgebreid. Het lijkt me leuk om in één gevangenis te werken.

Ook vind ik het gaaf om te reizen met een luchtballon, helikopter of een privé vliegtuig. Je Sim kan dan vulkanen, eilanden of andere landen bezoeken zoals een koude wereld.

Huisdieren die moeten ook lekker uitgebreid worden. Je Sim kan een eigen hondenkennel, dierenasiel of een boerderij runnen. Je Sim kan ook dierenarts worden met een eigen kliniek! Een dierentuin is ook erg welkom!


Ik kan uren doorgaan! Hopelijk worden deze wensen vervuld. (A)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Wat voor uitbreidingspakket wil jij?

^Heksen, Weerwolven, Feeën en vampiers kon je uitzetten met de instellingen. Alleen bij zombies moest je zorgen dat het geen volle maan werd.

Buiten de seizoenen lijkt me onder andere fantasiedingen maar andere dan als bij bovennatuurlijk zoals Hobbitkleding ook wel gaaf, al was het in een accessoirepakket. Ook wil ik de puntoren terug. En als uitbreiding dieren en dan niet alleen honden, katten en paarden ook konijnen en zo. En misschien ook wel roofdieren, want ze hadden als NPCdieren alleen herten en wasberen en zo. En als het winter is ook pinguïns net als in sims 2.
Gebruikersavatar
desims2
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
ma 05 dec 2011, 00:26

Re: Wat voor uitbreidingspakket wil jij?

Ik wil graag weer een Op vakantie uitbreiding terugzien.
Met 3 bestemmingen, 1 Jungle-achtige vakantiebestemming (safari?) dit is iets compleet nieuws voor de sims serie.

2. Een tropisch eiland waarbij je sims op een cruiseschip een overtocht maken naar het eiland. Op het cruiseschip zijn hutten die je sims kan selecteren om in te checken. 1 restaurant, 1 zwembad en een entertainment gedeelte (gokautomaten). Het cruiseschip doet er 12 simuren over voor dat de oversteek gemaakt is. En in de tussentijd kan je je sims op de cruise besturen.

3. De wintersport vakantie mag van mij wel terugkomen.uit de sims 1. Een bestemming in de bergen met een hotels, schaatsbanen, iglo's, sneeuw, kou ijsschansen etc.

Verder: huisdieren, seizoenen (met feestdagen).

Weergave- en sorteeropties