Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

32 berichten • Pagina 2 van 2

CreateASim
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
do 01 jan 2015, 12:11

Re: Het WistJeDat? Topic.

Wist je dat... de boeken die je kan lezen zijn gebaseerd op echte boeken? Zo heb je bijvoorbeeld 'De Vreetlustspelen', wat in het echt 'De Honger Spelen' is, en '50 tinten Ojaa!'. De beschrijving van de boeken is waar het echte boek ook over gaat, alleen dan een geinige versie ervan.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het WistJeDat? Topic.

Ik had gisteren weer eens brand. HEb maar direct zo'n brandalarm die zelf blust aangeschaft. Moest wel een stuk aanrecht verwijderen omdat ik hem anders niet kon plaatsen.

Wist je dat je ook recepten krijgt als je je welnessvaardigheid opkrikt, maar ze dan niet verschijnen om ze klaar te maken? Bij mij tenminste.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het WistJeDat? Topic.

Wist je dat Sims hun vaat best vaak in de badkamer wassen ook al is de keuken dichterbij. :P
Knight of cydonia schreef:^ je hebt toch ook een brandblussysteem? ik weet alleen nog niet hoe dat ding dus werkt...
Als je het ergens in of buiten je huis plaatst (maakt niet uit waar en je hebt er maar één nodig), dan stuurt dat ding sprinklers aan in de ruimte van de brand. Het werkt al een soort automatische brandweer. Best handig. :)
charlotte schreef:Wist je dat je ook recepten krijgt als je je welnessvaardigheid opkrikt, maar ze dan niet verschijnen om ze klaar te maken? Bij mij tenminste.
Ik zou je willen helpen, maar ik heb het pakket helaas niet... :S
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Het WistJeDat? Topic.

Wauw! Wat een leuke weetjes! Om eerlijk te zijn weet ik nog niet veel over De sims 4.
Dit komt omdat ik in het begin moest wennen aan het spel. Daardoor vond ik het tegen vallen. Nu vind ik het een leuk spel en wordt het met liefde gespeeld!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie