Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

32 berichten • Pagina 1 van 2

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Het WistJeDat? Topic.

ik heb al een wistjedat topic aangemaakt maar nu over de sims 4:

wist je dat... gordijnen bewegen?
wist je dat.. als je droevig bent dat je dan onder je dekens uit kunt uithuilen?
wist je dat... je net zoals de sims 2 weer in een buurt woont, dus bijv: je andere gezin komt gezellig bij je nieuwe gezin aanlopen.
wist je dat... sims aan de deur kloppen i.p.v een bel.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? Topic.

Wist je dat.. Het nooit stil is als je naar het park gaat :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
taker1987
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
do 28 aug 2014, 21:47

Re: Het WistJeDat? Topic.

Knoetiee schreef:wist je dat... als je sims op tv naar actie kijken dat je trailers van verschillende uitbreidingspakketten van de sims 3 ziet.
Hahaha echt ? ik zal daar is op letten vanavond :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? Topic.

^jup

wist je dat... [youtube]Ijm2ls2NI7Q&feature=youtu.be[/youtube] ja, ik heb het geupload, het is mijn sim! en dat liedje kwam ineens, en ook een liedje van de sims 3 xD het is de lounge club van oasis springs ;)
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Het WistJeDat? Topic.

Wist je dat... je eigen muziek in De Sims 4 op de radio kunt beluisteren?
Zo niet, plaats dan je muziek in C:\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Custom Music
En dan in de map waarvan jij vind dat jouw muziek genre is. Bijvoorbeeld in Pop.
Start vervolgens je spel op, zet de radio aan en klik op het genre Pop en je hoort je eigen muziek. :thumbsup

Als je je radio nog nooit gebruikt hebt in je spel, moet je dat eerst even doen, anders verschijnen de muziekgenres niet in de Custom Music map.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het WistJeDat? Topic.

Wist je dat ouderen dood kunnen gaan door O jaa? Als je ze lat trainen moeten ze na hun training 4 uur uitrusten en dus niks energieks doen (bijvoorbeeld gaan slapen of lezen), anders gaan ze dood. Dus rennen, en ook o jaa vallen daar onder =p

VV Ik had het bij een van mijn npc's ik zag haar na het trainen chagrijnig worden en keek waarom en voor ik het wist was ze dood xD

Laatst gewijzigd door Lestis op di 23 sep 2014, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Het WistJeDat? Topic.

Lestis schreef:Wist je dat ouderen dood kunnen gaan door O jaa? Als je ze lat trainen moeten ze na hun training 4 uur uitrusten en dus niks energieks doen (bijvoorbeeld gaan slapen of lezen), anders gaan ze dood. Dus rennen, en ook o jaa vallen daar onder =p
Ik ging mijn oudere sim met een jongvolwassen sim 'kindje proberen te maken' doen, en dat deed ik 2x achter elkaar. Daarna ging ie inderdaad dood :lol Vrouw is de hele zwangerschap zwaar depressief geweest. En nu wil ze niet voor de kinderen zorgen. Weet iemand of er dan ook de kinderbescherming komt?
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: Het WistJeDat? Topic.

Yade schreef:
Lestis schreef:Wist je dat ouderen dood kunnen gaan door O jaa? Als je ze lat trainen moeten ze na hun training 4 uur uitrusten en dus niks energieks doen (bijvoorbeeld gaan slapen of lezen), anders gaan ze dood. Dus rennen, en ook o jaa vallen daar onder =p
Ik ging mijn oudere sim met een jongvolwassen sim 'kindje proberen te maken' doen, en dat deed ik 2x achter elkaar. Daarna ging ie inderdaad dood :lol Vrouw is de hele zwangerschap zwaar depressief geweest. En nu wil ze niet voor de kinderen zorgen. Weet iemand of er dan ook de kinderbescherming komt?
Heb ik echt nog nooit gehad :?
Emojis❤
xNathalie
Snackventer Snackventer
Berichten:
86
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 11:41

Re: Het WistJeDat? Topic.

Yade schreef:
Lestis schreef:Wist je dat ouderen dood kunnen gaan door O jaa? Als je ze lat trainen moeten ze na hun training 4 uur uitrusten en dus niks energieks doen (bijvoorbeeld gaan slapen of lezen), anders gaan ze dood. Dus rennen, en ook o jaa vallen daar onder =p
Ik ging mijn oudere sim met een jongvolwassen sim 'kindje proberen te maken' doen, en dat deed ik 2x achter elkaar. Daarna ging ie inderdaad dood :lol Vrouw is de hele zwangerschap zwaar depressief geweest. En nu wil ze niet voor de kinderen zorgen. Weet iemand of er dan ook de kinderbescherming komt?

Hahaha wauw, dit ga ik dus zeker een keertje uit proberen.

Wist je dat sims kinderen ook chagrijnig kunnen worden van school :)
Maak het je zelf gemakkelijk als het moeilijk gaat.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie