Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 1 van 2

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Het grote 'Ja ik heb De Sims 4' topic!

Donderdag 4 september is de officiële release van De Sims 4, maar zoals altijd zullen er Simmers zijn die het spel al eerder in hun bezit weten te krijgen!

Je kan hier melden dat je De Sims 4 hebt en waar je hem hebt besteld/gekocht als je hem al binnen hebt! Zo kunnen andere mensen er misschien ook van profiteren.

Reacties als "Ik heb hem nog niet" of "Ik wacht nog op de postbezorger" zullen worden verwijderd.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 4' topic!

ik zou idd net zoals lieseltje zegt gewoon wachten wanneer hij uit is, want dadelijk heb je dat gedaan en wel gewoon de sims 4 gekocht en krijg je problemen ofzo.. dat iets niet kan update ofzo, je weet het maar nooit.. maar ik zou het als ik jou was niet doen..
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 4' topic!

Zojuist via Gamesync de digitale download gekocht LE. Na lang afwegen of ik niet liever het fysieke spel had nu toch voor het eerst de digitale variant gekocht.
Hij is nu al aan het downloaden, wat wel ff gaat duren met mijn internet verbinding en snelheid en dan kan ik vannacht om 12 uur precies spelen! xD :woot
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 4' topic!

jaaaa ik heb de sims 4 zit nu te installeren allen binnen in de hoes op een papiertje staat internetverbinding
nodig om te kunnen spelen terwijl dit niet op de hoes staat en overal stond dat de sims 4 GEHEEL OFFLINE te spelen zou zijn!!!!!
Afbeelding
taker1987
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
do 28 aug 2014, 21:47

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 4' topic!

Nann schreef:Als je een eigen creatie in de galerij wilt zetten of je wilt zelf een creatie van iemand anders in je spel halen, heb je denk ik ook internet nodig. Misschien dat ze het om die reden aangeven.
klopt :) dat is inderdaad de rede .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie