Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 4 van 17

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

ik heb een paar vraagjes

- als ik met mijn muis naar onder ga dan gaat het beeld niet naar onder, dat is best irritant.
- hoe kun je voorwerpen verkleinen of juist vergroten?
- hoe kun je je huis uploaden naar de galerij?
- kun je ook voorwerpen schuin zetten, gewoon elke stand niet alleen 1x schuin in het vakje zeg maar..

ik weet het echt niet, misschien ben ik wel weer scheel maar het zijn wel een paar vraagies :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Om weer naar de sims 3 besturing te gaan houd ctrl shift en tab tegelijk ingedrukt.

Wat moet je doen om de baby glitch op te lossen? De baby zie je niet ind e wieg en als mijn sim de baby pakt is die heel vaag. Heel uitgerekt enzo
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
isa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 10:51

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

tessjuh99 schreef:Ik heb vandaag de sims 4 premium edition binnen gekregen. Het installeren ging allemaal goed volgens mij. Er staat ook dat de installatie voltooid is maar als ik er op klik staat er weer dat ik moet installeren. Als ik dan nog een keer op installeren druk gebeurd er niks. En er blijft onderin staan dat hij geïnstalleerd is. Hoe kan ik hem nu spelen?

groetjes
ik had dat ook, eerst had ik hem geinstaleerd en ik zag nergens op mijn bureaublad een icoontje.
toen had ik er weer opgeklikt en moest ik hem dus weer instaleren dat heb ik gedaan en toen deed hij het wel verder.
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Knoetiee schreef:ik heb een paar vraagjes

- als ik met mijn muis naar onder ga dan gaat het beeld niet naar onder, dat is best irritant.
- hoe kun je voorwerpen verkleinen of juist vergroten?
- hoe kun je je huis uploaden naar de galerij?
- kun je ook voorwerpen schuin zetten, gewoon elke stand niet alleen 1x schuin in het vakje zeg maar..

ik weet het echt niet, misschien ben ik wel weer scheel maar het zijn wel een paar vraagies :)
Hey Knoetiee,

- Zoals Simmielove zegt, ctrl+shift+tab om te switchen naar Sims 3 camera. Je kunt ook naar optie menu gaan > rechtsboven de 3 bolletjes < dan naar instellingen en vervolgens naar de instellingen van de besturing & camera. Hier kun je alle verschillende opties een beetje uit proberen. Op toepassen drukken en kijken of het dan wel werkt zoals jij wil. De optie Randen scrollen werkt alleen als je in volledig scherm zit. Maar weet niet of je dat bedoelde met het "met je muis naar onder gaan."

- Het verkleinen en vergroten van objecten doe je door voor dat je het object plaatst de Shift+] voor vergroten in te drukken of Shift+[ voor verkleinen. Als het een geplaatst object betreft, selecteer je die nogmaals door hem een keer met de pijl aan te klikken. Standaard staat alles in de kleinste vorm. Het is echt absurd hoe groot je alles kunt maken, je kunt een eettafel bijvoorbeeld net zo groot als je huis maken. :scared Het is trouwens zo dat bij elke tik die je aan [ of ] geeft, het object 1 stap groter of kleiner wordt.

- Plaats je huis eerst in de bibliotheek door via de bovenste balk op het mapje te drukken en dan op kavel opslaan. Vervolgens kun je vanuit daar hem naar je bibliotheek of de galerij verplaatsen.

- Ja dat kan, hou hiervoor de alt-toets ingedrukt terwijl je met je muis draait.

Ik gok dat je niet scheel bent. Vragen zijn ook nooit dom, dus stel ze gerust en dan wordt je vrijwel altijd wel door iemand geholpen. ;)
Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel. :thumbsup
Simmielove schreef:Om weer naar de sims 3 besturing te gaan houd ctrl shift en tab tegelijk ingedrukt.

Wat moet je doen om de baby glitch op te lossen? De baby zie je niet ind e wieg en als mijn sim de baby pakt is die heel vaag. Heel uitgerekt enzo
Een patch zal dat probleem waarschijnlijk oplossen. ;)
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Knoetiee schreef:@bakie oke thx! Ik bedoel met mijn muis dat als je helemaal naar onder gaat gaat hij net naar onder zeg maar. Maar als je naar rechts gaat met je muis ga je wel naar rechts. Kun je dat instellen ofzo?
Ik heb hetzelfde gemerkt.
Om toch naar onderen te kunnen scrollen, moet ik de muis net boven de witte balk houden. Het werkt heel precies, naar onder scrollen vind ik erg slecht werken.
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Kan ik terug avatars maken van mijn gemaakte sims zoals bij de sims 3?
Of hoe kan ik een afbeelding krijgen van mijn sim op mijn PC? (enkel van mijn sim, ik hoef dus geen print-screen of screen-afbeelding)


Ik heb op facebook gelezen dat er 50 uitbreidingen voorbereid worden voor de SIMS 4. Is dat niet wat overdreven? Konden ze niet meteen meer in het basispakket steken?

Laatst gewijzigd door sims-mike op vr 05 sep 2014, 11:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

petra231191 schreef:heb je eigenlijk cheats in sims 4 om extra geld ?

motherlode – Voegt § 50.000 (Simoleons) toe aan het kapitaal van het huishouden.
kaching – Voegt § 1.000 (Simoleons) toe aan het kapitaal van het huishouden.
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Red Star schreef:ik krijg objecten wel vergroot, maar niet verkleind. (azerty toetsenbord) shift + ¨ om te vergroten, maar ik vind de verklein niet, heb zowat alle toetsen getest (om te beginnen shift + *. weet iemand welke toetsen? (¨en * is waar de [ en ] staan)
Het vergroten en verkleinen werkt nooit meteen, het duurt even. Ik heb zelf geen azerty toetsenbord, dus ik weet niet welke toets je moet hebben. Als je het vergroten en verkleinen qua reactietijd wil verbeteren, kun je het beste een object selecteren door erop te klikken, dan Shift+ [ of ] typen en dan nogmaals met je muis klikken om het object opnieuw te plaatsen. Misschien dat het dan wel werkt?
Knoetiee schreef:@bakie oke thx! Ik bedoel met mijn muis dat als je helemaal naar onder gaat gaat hij net naar onder zeg maar. Maar als je naar rechts gaat met je muis ga je wel naar rechts. Kun je dat instellen ofzo?


Wat solitaryground al aangaf, als je met je pijltje net boven de witte onderste balk gaat staan. Bij mij verschijnt er dan een vergrootglas precies op de bovenste rand, dan ga je naar beneden. Dat is nog steeds heel irritant trouwens, omdat je heel precies moet zijn. Ik raad aan de camera op Sims 3 camera besturing te zetten en je rechtermuisknop ingedrukt te houden terwijl je naar beneden beweegt met je muis.
simmy12 schreef:Hoe kun je een rond aanrecht maken? Op sommige foto's is een rond aanrecht te zien maar ik krijg het niet voor elkaar!
Voor de mensen die het nog niet gevonden hebben:

Alleen de bar aanrechtstukken hebben ronde kanten, dus die met het overhangende gedeelte. Om een ronde hoek te kunnen maken moet je eerst aan de linker kant op de gekleurde streepjes klikken. je krijgt dan rechts de kleuren te zien die je het aanrecht kunt geven en meest links 2 van die in elkaar vallende draai rad dingetjes.. kan even niet op de naam van die dingen komen. (radjes?) xD
In ieder geval, op die manier zet je automatisch plaatsen uit en kun je zelf je aanrecht delen plaatsen en dus ook ronde hoeken.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie