Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 5 van 17

Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

@eenhoorn dankje haha hop echt dat huisdieren en seizoenen zowiezo terug komen
Sims 4 loopt trouwens veeeeeeel sneller dan sims 3 weten jullie ook al dat je sims een zwangerschap test kunnen doen e dat je kut kijken hoelang ze zwanger zijn?
Nog een tip voor de behoeftes
Tik in het cheatscherm testingcheats true in dus met spatie tussen testingcheats en true druk dan op enter
Als t goed is zie je nu in t cheat schermpje cheat are enabled tik nu cheatmotive make happy in dus ook met de spatie zoals je nu ziet en dan op enter via brievenbus kan je de behoeften vullen

Pardon zie net dat er k*t staat moet kunt zijn :$
Natuurlijk zou ik ze willen wijzigen eerste keer dat ik op een forum zit sorry dacht er niet aan:$

Laatst gewijzigd door Tijger op vr 05 sep 2014, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

^
Het moet kunnen, ze lieten het volgens mij zien in de demo. Staat volgens mij ook bij t knopje voor de muren.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
mariekeboer
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
vr 05 sep 2014, 18:56

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Krijg telkens de volgende foutmelding bij het opstarten.

We kunnen geen verbinding maken met EA om De Sims 4 Limited Edition op deze computer te activeren met jouw account. Probeer het later nog eens.

Wat doe ik fout?
Kenzoey
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
vr 05 sep 2014, 21:31

Sims 4 Origin

Ik ben nieuw hier dus geen idee of het al eerder gevraagd is.
Ik heb sims 4 via iemand anders zijn originaccount gedownload alleen je raad het al, ik kan hem niet spelen zonder haar account. Is er een idee om het toch te kunnen spelen of heb ik echt gewoon pech? xD

Als ik de code intoets geeft ie uiteraard aam dat de code al gebruikt is!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

x-angelala-x schreef:Mijn sim is vandaag bevallen, maar de baby's zijn misvormd.. Ogen puilen uit e.d.

Hebben meer mensen hier last van en is er iets aan te doen?
Heb ik ook last van, we moeten helaas wachten op een patch denk ik, die dit probleem hopelijk oplost.
Kenzoey schreef:Ik ben nieuw hier dus geen idee of het al eerder gevraagd is.
Ik heb sims 4 via iemand anders zijn originaccount gedownload alleen je raad het al, ik kan hem niet spelen zonder haar account. Is er een idee om het toch te kunnen spelen of heb ik echt gewoon pech? xD

Als ik de code intoets geeft ie uiteraard aam dat de code al gebruikt is!
Je hebt waarschijnlijk gewoon pech, origin start namelijk automatisch op als je de Sims 4 wilt starten. Waarschijnlijk zo gedaan zodat illegaal downloaden telkens moeilijker wordt ;)
mariekeboer schreef:Krijg telkens de volgende foutmelding bij het opstarten.

We kunnen geen verbinding maken met EA om De Sims 4 Limited Edition op deze computer te activeren met jouw account. Probeer het later nog eens.

Wat doe ik fout?


Is je computer wel verbonden met internet? Klinkt misschien heel stom, maar als dat niet zo is zou dat wel een oplossing kunnen zijn ( :sweatdrop)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Bakie schreef:
Red Star schreef:ik krijg objecten wel vergroot, maar niet verkleind. (azerty toetsenbord) shift + ¨ om te vergroten, maar ik vind de verklein niet, heb zowat alle toetsen getest (om te beginnen shift + *. weet iemand welke toetsen? (¨en * is waar de [ en ] staan)
Het vergroten en verkleinen werkt nooit meteen, het duurt even. Ik heb zelf geen azerty toetsenbord, dus ik weet niet welke toets je moet hebben. Als je het vergroten en verkleinen qua reactietijd wil verbeteren, kun je het beste een object selecteren door erop te klikken, dan Shift+ [ of ] typen en dan nogmaals met je muis klikken om het object opnieuw te plaatsen. Misschien dat het dan wel werkt?
Dank je maar, je kan je muis ook gewoon bewegen, dan vergroot hij ook, maar het verkleinen vind ik niet. Zou hem natuurlijk tijdens het spelen op qwerty kunnen zetten
mariekeboer
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
vr 05 sep 2014, 18:56

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

mariekeboer schreef:Krijg telkens de volgende foutmelding bij het opstarten.

We kunnen geen verbinding maken met EA om De Sims 4 Limited Edition op deze computer te activeren met jouw account. Probeer het later nog eens.

Wat doe ik fout?


Is je computer wel verbonden met internet? Klinkt misschien heel stom, maar als dat niet zo is zou dat wel een oplossing kunnen zijn ( :sweatdrop)[/quote]

Mijn computer is wel verbonden met internet. Ook als ik het via Origin probeer krijg ik deze foutmelding.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

mariekeboer schreef:Mijn computer is wel verbonden met internet. Ook als ik het via Origin probeer krijg ik deze foutmelding.
Staat Origin wel op online modus, dus kun je daar bijvoorbeeld wel de store openen? Mocht Origin wel op internet kunnen, kan het altijd nog zijn dat de firewall misschien deels iets blokt in het activatieproces in Origin. Schakel die gewoon even helemaal uit en kijk wat er gebeurd. (Later wel weer aanzetten!) Anders kun je ook nog altijd kijken of het werkt om Origin zelf (en eventueel later ook Sims 4) opnieuw te installeren zonder firewall of virusscanner aan te hebben staan. :)
Super_Grootgevaar schreef:Weet er iemand of er ook een Sims 4 Store komt? Want ik hoop dat ze gauw met nieuwe meubels komen aanzetten. Alsook het feit dat je niet alles zelf kan 'ontwerpen', is er daar al sprake van?
Volgens mij is daar nog niets officieel over bekend. Wel kun je in Origin de content van de Digital Deluxe editie kopen. :D
Videnda schreef:Is de sims 4 ook gratis te downloaden ergens?
Daar kunnen we je hier niet mee helpen aangezien we hier geen links naar illegale downloads willen hebben. ;)
Kenzoey schreef:Ik ben nieuw hier dus geen idee of het al eerder gevraagd is.
Ik heb sims 4 via iemand anders zijn originaccount gedownload alleen je raad het al, ik kan hem niet spelen zonder haar account. Is er een idee om het toch te kunnen spelen of heb ik echt gewoon pech? xD

Als ik de code intoets geeft ie uiteraard aam dat de code al gebruikt is!
Dat is inderdaad gewoon pech. Origin wil gewoon piraterij afweren en dan krijg je dit. Ik weet niet of het werkt als je haar account in offline modus laat staan in jouw Origin, maar dat zou je eventueel nog kunnen proberen. Anders zul je daar gewoon een of andere crack voor moeten hebben. Ik heb geen idee of er al een goede bestaat, maar daar mogen we je sowieso dan weer niet bij helpen.
mariekeboer
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
vr 05 sep 2014, 18:56

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Rudy schreef:
mariekeboer schreef:Mijn computer is wel verbonden met internet. Ook als ik het via Origin probeer krijg ik deze foutmelding.
Staat Origin wel op online modus, dus kun je daar bijvoorbeeld wel de store openen? Mocht Origin wel op internet kunnen, kan het altijd nog zijn dat de firewall misschien deels iets blokt in het activatieproces in Origin. Schakel die gewoon even helemaal uit en kijk wat er gebeurd. (Later wel weer aanzetten!) Anders kun je ook nog altijd kijken of het werkt om Origin zelf (en eventueel later ook Sims 4) opnieuw te installeren zonder firewall of virusscanner aan te hebben staan. :)

Alle opties geprobeerd maar nog steeds niets. En dat terwijl mijn favoriete ICTer (mijn broertje) in Zweden zit. Origin staat wel op de online modus. Firewall en virusscanner uit gezet en alles opnieuw geinstalleerd. Maar nog steeds niets.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie