Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 8 van 17

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

taker1987 schreef:gister ook een rare bug gehad , mijn sim was gewoon thuis maar hij stond op het werk , dus kon niks zien bij mijn eigen sim en kon ook niks met hem doen omdat hij volgens de sims 4 aan het werk was .... heb mijn huishouden laten verhuizen naar een dure villa maar daar heeft mijn eigen sim nog geen dag vol gehouden , na het inrichten van het huis is mijn sim wat gaan sporten in de tuin , na een paar minuten begon hij zich dood te lachen om totaal geen rede .... zijn zwangere vrouw is nog gaan smeken bij magere hein maar het mocht helaas niet baten.

hij heeft een zwangere vrouw achtergelaten en zal nooit weten wie zijn eigen kind is ... ook erg jammer dat er geen geesten meer in het spel zijn , nu ik hier over begin schiet mij ineens weer iets te binnen uit de sims 3 ...

waarom zijn er geen ontdekkings kavels meer , zoals het kerkhof waar je in dat gebouwtje kon en bepaalde keuzes kreeg ... er is eigenlijk best heel veel wat ik mis in de sims 4 basis wat wel in de sims 3 basis zat ...
Er zijn wel 2 geheime kavels die je kunt ontdekken. 1 in het ene dorp en 1 in het andere:
Simsvip - How to unlock the Sims 4 hidden lots.
Ik heb dat eerste kavel unlocked en ziet er al heel erg mooi uit, 2de, in die grot zal waarschijnlijk nog mooier zijn. :thumbsup
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

taker1987 schreef:gister ook een rare bug gehad , mijn sim was gewoon thuis maar hij stond op het werk , dus kon niks zien bij mijn eigen sim en kon ook niks met hem doen omdat hij volgens de sims 4 aan het werk was .... heb mijn huishouden laten verhuizen naar een dure villa maar daar heeft mijn eigen sim nog geen dag vol gehouden , na het inrichten van het huis is mijn sim wat gaan sporten in de tuin , na een paar minuten begon hij zich dood te lachen om totaal geen rede .... zijn zwangere vrouw is nog gaan smeken bij magere hein maar het mocht helaas niet baten.

hij heeft een zwangere vrouw achtergelaten en zal nooit weten wie zijn eigen kind is
Ik had dat ook eens gehad. Je kan in de sims 4 trouwens net als bij de sims 3 terwijl je sim op het werk is bepalen wat ze daar doen. Je moet dan op het icoontje met de twee poppetjes klikken waarbij je opties krijgt. Als je sim thuis komt maar toch nog als op werk staat klik je op dat eerder genoemde icoontje en kies je voor de optie werk vroegtijdig verlaten en dan zie je het bericht dat je sim gewerkt heeft met het loon. Dus het was niet nodig geweest je sim te verhuizen.
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Duressa schreef:Heb geen idee hoe het komt, helaas heb ik daar zelf ook last van dus ik doe nix anders dan saven zou gauw als er een dag voorbij is, erg irritant dus :cursing
Edit: vanmiddag 2 uur gespeeld en nix aan de hand :? :thumbsup
Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik heb heel leuk een grote familie en inmiddels ben ik bij de 3e generatie. Het is me alleen opgevallen dat als er familie doodgaat, er niks gebeurt. Ik wou mijn sims zijn moeder laten bellen en dat kon niet, keek ik bij dat huis was ze al dood. Hier krijg je geen melding van niks ?
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik had 4 vragen die ik was tegengekomen bij het bouwen:

1. Hoe kun je er voor zorgen dat omheining (hekjes) en muren die ook een kamer volgen niet mee gaan met de fundering maar de rest wel?

2. Kun je nog objecten in elkaar zetten dus met zoiets als moveobjects on?

3.Hoe kun je er voor zorgen dat de landingsplaats van de raket op de vloer staat en niet er doorheen?

4. Kun je nog een soort van podium/kleine verhoging maken in een kamer om bijvoorbeeld het bed op een verhoging te zetten?


V Bij mij ook niet snap ook niet waarom =/ Al eerder gevraagd maar tot nu toe heeft niemand er antwoord op kunnen geven.



Edit: @ Rudy IK heb een pleintje gemaakt met tegels en daar vervolgens het bouwpakket van de raket opgezet. Nu steken de tegels er half doorheen --' En mijn probleem bij 1 is dat ik alleen ronde hekken kan maken door een kamer te kiezen en die zo te vormen. Hoe maak je anders ronde hekken zodat het geen kamer is? Alvast bedankt =]

Laatst gewijzigd door Lestis op za 20 sep 2014, 18:20, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

@ Unique: Dat probleem is volgens mij makkelijk op te lossen door bij opties het automatisch verouderen aan te zetten bij alleen het actieve huishouden bij de gespeelde sims. Dan worden de andere sims waarmee je speelt en op dat moment niet het actieve huishouden is niet ouder. Ik hoop dat je daar wat aan hebt.

Bij mij doet de cheat hideHeadlineEffects het niet.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Edit: ^^ Ronde hekken kun je geloof ik niet op de grond plaatsen. Bij de raket zou ik dan gewoon maar de vloertegels eronder weghalen zodat ie gewoon op het gras staar. Een andere mogelijk zie ik niet echt.

@Charlotte: De cheat werkt wel, maar haalt alleen de gedachtewolkjes weg. Je kunt het geloof ik wel oplossen door een aantal parameters van doorzichtheid van een plumbob in een .ini bestandje in de bin folder in de installatiemap te veranderen. Ik kan nu even niet bij m'n pc, dus durf ik je niet te zeggen wat het precies is en of het werkt, maar het is niet moeilijk. Ik zal morgen even kijken, maar je kunt het eventueel ook wel goed op Google vinden. ;)
Edit: Je kunt de plumbob inderdaad weghalen door naar de installatiefolder van Sims 4 en dan de mappen Game en Bin te gaan. Daar staat dan een bestandje genaamd Default.ini. Als je die opent, vind je ergens een kopje [plumbob] en daaronder staan dan alle mogelijke kleuren van een plumbob met vier parameters erlangs. Verander de laatste steeds in 0.00 (Normaal staat ie op 1.00 of 0.50) en je plumbob is weg.

@Lestis:
1) Hekken kun je gewoon op de grond door het hekje te verslepen vanaf een plek ten minste één hokje van de fundering af. Als je het dan versleept vanaf de fundering zelf krijg je er een muurtje met dezelfde hoogte als je fundering bij.
2) Momenteel niet. Moveobjects werkte blijkbaar nog niet goed en gaf bugs, maar er wordt wel aan gewerkt het op te lossen. Het staat niet vast dat het komt, maar ik ga er wel van uit.
3) Hoe bedoel je? Als je het gewoon plaatst, staat het toch goed. Anders gewoon de vloer eronder verwijderen.
4) Nee. Er is hier nog niets over bekend, maar het kan nog altijd komen zoals in De Sims 3.
:)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Rudy schreef: @Charlotte: De cheat werkt wel, maar haalt alleen de gedachtewolkjes weg. Je kunt het geloof ik wel oplossen door een aantal parameters van doorzichtheid van een plumbob in een .ini bestandje in de bin folder in de installatiemap te veranderen. Ik kan nu even niet bij m'n pc, dus durf ik je niet te zeggen wat het precies is en of het werkt, maar het is niet moeilijk. Ik zal morgen even kijken, maar je kunt het eventueel ook wel goed op Google vinden. ;)
Edit: Je kunt de plumbob inderdaad weghalen door naar de installatiefolder van Sims 4 en dan de mappen Game en Bin te gaan. Daar staat dan een bestandje genaamd Default.ini. Als je die opent, vind je ergens een kopje [plumbob] en daaronder staan dan alle mogelijke kleuren van een plumbob met vier parameters erlangs. Verander de laatste steeds in 0.00 (Normaal staat ie op 1.00 of 0.50) en je plumbob is weg.
Ah, ok. Dank je wel Rudy. Ik zal het eens proberen.
patries
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 19:11

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

ik heb even een vraagje. hoe moet je de camera een stukje kantelen. nu kijk ik een beetje schuin van boven naar mijn sims en dit vind ik erg vervelend spelen.
ik wil graag de camera recht hebben zodat ik recht tegen mijn sims kijk.
in de lessen staat dat het moet kunnen maar ik heb het tot nu toe nog niet gevonden.
hopelijk weet iemand het.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik doe het tot nu toe in leefmodus met tab. Tab klikken schuiven zodat je recht naar voren kijkt (Dus je kijkt richting de horizon denk ik) en dan tab weer klikken. Het Scherm 'valt' dan naar beneden waardoor je tegen de zijkant van je sims kijkt =D

V Het klinkt moeilijker dan het is je moet het zien alsof je in de lucht zweeft en vanaf 1 punt naar benden kijkt. Als je dan met tab er voor zorgt dat je opzij kijkt. Gaat je punt automatisch naar beneden waardoor je je sims van de zijkant ziet. En anders moet je gewoon even op je sim klikken =]

Laatst gewijzigd door Lestis op za 27 sep 2014, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar iemand vroeg of je ook in plaats van meteen alle behoeftes op maximaal ook een enkele kon zetten. Het kan niet zoals in de sims 3 met het balkje naar links schuiven, maar in de blijschapbeloningen heb je drankjes per behoefte om die op maximaal te zetten.

Ik heb ook nog een vraag. Hoe krijgt je sim nou fooi? De optie voor fooi optreden heb ik nog niet gekregen en al kijken andere sims naar de optreden van mijn sim, ze geven geen fooi en ik moet aan 100 simdollars fooi krijgen voor de volgende promotie.

\/ laat maar het is al opgelost. je krijgt fooi door concerten geven als muzikant en riedels uitvoeren als komiek.

Laatst gewijzigd door charlotte op ma 29 sep 2014, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

^Sorry Charlotte ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, ik weet het ook niet =/

Mijn probleem is dat ik een sim heb gemaakt in CAS maar die was nog niet af, en nu kan ik haar niet vinden bij beheer van huishoudens. Weet iemand hoe ik haar terug krijg D=?
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

jorre804 schreef:En zo maar uit het niets verdwijnt mijn Druivenplant :o

Dit probleem heb ik vaak. Telkens ik met mijn familie naar een andere kavel ga zijn bij terugkomst thuis steeds enkele planten of bomen uit mijn tuin verdwenen. Ik vind ze dan wel terug in mijn familie inventaris maar kan ze in het begin niet terugzetten omdat er volgens het spel reeds iets geplant is op die plaats. Na het spel gesaved te hebben, kan ik de planten en bomen terugplaatsen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie