Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 15 van 17

HellenMeijn
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
zo 03 mei 2015, 19:46

Nieuwe lijst De Sims 4 cheats!

Ik probeer motherlode in te voeren op de Mac, maar elke keer krijg ik te zien
I try to get the cheat, but it does not work. Who can help me.

Uncaught ReferenceError: help is not defined(anonymous function)

Wie kan me helpen.

Hellen
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Weet niet of dit het goede topic is. Maar ik wou weten of er ook een mod/hack is om de emotie's te beïnvloeden (sims4). Dus dat jezelf kan bepalen of je sim flirterig, blij, beschaamd enz. is. Dit zou erg handig zijn voor dagboek makers :flapper

Als die er al mocht zijn? Waar kan ik hem vinden? :D
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Met cheats in ieder geval. Ik durf niet te zeggen of er ook een mod van is, maar dit werkt ook. :)

Sims.add_buff e_buff_[emotie]

Beschaamd: Embarrassed
Blij: Happy
Boos: Angry
Energiek: Energized
Fliterig: Flirty
Geconcentreerd: Focused
Geïnspireerd: Inspired
Ongemakkelijk: Uncomfortable
Speels: Playful
Verdrietig: Sad
Verveeld: Bored
Zelfverzekerd: Confident


Om dan alle actieve emoties te verwijderen: Sims.remove_all_buffs
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik heb niveau 2 van de wellnessvaardigheid en ik heb een nieuw recept geleerd, maar hoe kan ik die klaarmaken? Het komt niet in de lijst van gebak wat ik kan bakken. Is er dan een nieuw apparaat voor waarmee je die wel kan maken? Of moet de bakvaardigheid eerst ook omhoog?
Gebruikersavatar
Maschaa47
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
wo 02 feb 2011, 17:23

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

mijn cheats testingcheatenabled werkt niet, bij wie werkt deze wel?
en wie kan mij dan uitleggen hoe ik hem moet gebruiken, bij de sims 3 kon je via brievenbus doen.. en als ik dat nu bij de sims 4 doe, krijg ik helemaal niks..

Wil graag geholpen worden hier mee :$
Dol op de sims, zoow verslavend!

Alle delen van de sims 1
Alle delen van de sims 3
Bijna alle delen van de sims 4
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

De sims 4 is geupdated. EN ik kreeg een bericht dat mijn mods desabled zijn. Hoe kan ik zorgen dat ze weer enebled zijn?

Ik heb net al geprobeerd door de map even te verplaatsen en op nieuw in de map te zetten. Hopelijk is het daardoor weer enebled.
Edit:
Ze zijn nog steeds weg. :cry hoe krijg ik ze weer terug?
nog een edit: ik zie het al. Mijn recource bestandje zit niet meer in de map van de sims 4.

edit 3: Opgelost. JE moet via instellingen aanvinken dat je je cc en spelmods weer wilt inschakelen. En daarna het spel opnieuw opstarten.
rogerbeckers
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 06 jan 2016, 10:08

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum en heb eigenlijk een meer algemene vraag.
Ik heb nl voor mijn zoon een simsaccount aangemaakt, maar zonder daar verder bij na te denken, heb ik zijn geboortedatum ingevuld. Aangezien hij in 2006 geboren is, hebben we nu dus het probleem dat diverse nieuwe aanvullingen op zijn Sims 4 spel, niet geactiveerd kunnen worden, omdat hij minderjarig is. Kan ik op één of andere manier zijn geboortedatum wijzigen? Als ik via internet probeer in te loggen, kom ik steeds op de EA account en deze staat gewoon op mijn naam, met mijn geboortedatum 1971.
Wie kan mij helpen?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Lukt het ook niet als je in Origin zelf je leeftijd aanpast? Dan kun je doen door linksboven op Origin te klikken en dan Account en privacy. Onder Basisgegevens in het venster rechts staat dan je geboortedatum die je moet kunnen wijzigen. Anders zou je het kunnen proberen via de support van EA. Gewoon als spel Sims 4 selecteren en uiteindelijk komt er wel een venster waarin je kunt selecteren dat je je account wilt wijzigen. (De rest van de instellingen wijzen zichzelf wel denk ik.) Als het goed is (ik heb het zelf namelijk nooit gedaan in ieder geval) krijg je uiteindelijk een optie om te chatten of bellen met de support waarmee je je account kunt wijzigen. :)
rogerbeckers
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 06 jan 2016, 10:08

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hallo Rudy,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik kan hetgeen je beschrijft helaas niet vinden binnen Origin. Als ik linksboven in het menu klik, zie ik het volgende staan:
Origin
- Productcode inwisselen
- Mijn games opnieuw laden
- Spel toevoegen
- Downloadlijst
- Toepassingsinstellingen
- Offline gaan
- Afmelden
- Afsluiten
Hierbij heb ik wel op toepassingsinstellingen geklikt, maar daar vind ik dit ook nergens.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Afbeelding

Vreemd, normaal hoort dat er toch gewoon te staan zoals je op het plaatje hierboven ook kunt zien. Ik kan ook geen instelling vinden waarin je dat überhaupt weg kan halen of terug kan zetten.

Je zou het dan eventueel kunnen proberen op de Account en privacy webpagina van Origin (precies hetzelfde als in het programma), maar zorg dan wel dat je met het goede account inlogt. Als jij en je zoon namelijk allebei een eigen account hebben, dan kan het ook zomaar zijn dat de internet versie van Origin je automatisch wil inloggen op jouw naam. Dan moet je namelijk eerst weer uitloggen en dan handmatig zelf aanmelden met het goede account. Ik heb geen idee of jullie ook inderdaad twee accounts hebben, maar ik noem het maar even om dit zeker uit te sluiten.

Als dit ook niet de oplossing is, denk ik dat er niet veel anders op zit dan de support van EA maar te benaderen via de link in m'n vorige post. Zij kunnen dit in principe gewoon prima voor je doen.

Weergave- en sorteeropties