Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 2 van 17

Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Vandaag blijkt dat ik een foutheb gemaakt voor mn pc het is een acer aspire x1440 processor amd e2 -1800 apc radeon
En die videokaart is volgens mij AMD RADEON HD 7340 graphics zou de sims 4 hierop draaien? Alvast bedankt en sorry voor de fout van gisteren

Heb net geruchten gelezen dt je internet nodig hebt om de sims 4 te kunnen spelen is dit waar? Want wil dus totaal niet online spelen en eerder werd gezegd dat je geheel offline kon spelen????
Afbeelding
DanaAV
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
ma 01 sep 2014, 12:41

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Kan iemand me helpen, de CAS kan niet verbinden met de gallerij. Wanneer ik probeer om online te gaan, komt er een melding 'Een of meerdere van de sims online diensten zijn offline. Probeer het later nog eens'. Ik krijg deze melding al 3 dagen, weet iemand wat er aan de hand is ?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

tijgertje1 schreef:Vandaag blijkt dat ik een foutheb gemaakt voor mn pc het is een acer aspire x1440 processor amd e2 -1800 apc radeon
En die videokaart is volgens mij AMD RADEON HD 7340 graphics zou de sims 4 hierop draaien? Alvast bedankt en sorry voor de fout van gisteren

Heb net geruchten gelezen dt je internet nodig hebt om de sims 4 te kunnen spelen is dit waar? Want wil dus totaal niet online spelen en eerder werd gezegd dat je geheel offline kon spelen????
Je verandert wel steeds van systeem. xD
Maar stuur nu gewoon maar wel een DxDiag zoals Knoetiee op de manier zoals ik een paar posts hierboven al heb uitgelegd. Dan weten we voortaan zeker welk systeem je hebt, want nu verschilt dat nogal. Dit systeem wat je nu noemt zou het redelijk moeten doen op lage settings, maar hier krijg je Sims 3 nooit op hoge setting mee gespeeld, dus het lijkt me niet dat dit je echte systeem is. :)
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Nja deze stond bij mn pc haha ik heb letterljk alles overgenomen bij dxdiag maar als die het gwn doet is t goed maar op internet geeft ie acer aspire x1 desktop intercore i5 3450 maar op mn pc geeft ie acer aspire x1440 beide zijn te vinden op internet en beie zien er t zelfde uit word der gek van hahahaha dxdiag staat hierboven
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ga er maar vanuit dat je die i5 hebt. Niet zomaar iets van het internet kopiëren. Kun je dan ook nog even zeggen welke gpu je hebt via onderstaande methode? :)
Rudy schreef:Dan zal Sims 4 ook wel aardig moeten lopen, zeker met alleen nog het basisspel. Je kunt nog wel achterhalen welke videokaart je precies hebt. Daarvoor moet je dus Windows verkenner openen en dan met je rechtermuisknop op 'Deze pc' klikken en dan 'Beheren'. (Zo) Dan opent er een scherm, waarop je in het linkermenu op 'Apparaatbeheer' moet klikken en dan rechts op 'Beeldschermadapters'. Daar staan dan je verschillende gpu's. Er zou dan naast iets met intel ook nog iets van AMD of NVidia moeten staan met daarachter je precieze videokaart. (Zo) Post die gpu dan hier. Soms, net zoals bij mij, geeft ie helaas alleen het serienummer aan en niet de precieze kaart, maar normaal gesproken zou hij het goed moeten weergeven. Zeker als je niet teveel met je drivers staat te spelen. :)
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik zie niets van intel staan en heb de x1440bij bol.com ingevoerd en die komt precies overreen met alles van de dxdiag de i5 was n fout en dan de gpu er staat gpu's ~179hz

Edit: Oeps ik bedoelde niwt gpu maar cpu sorry ben echt slecht mt pcs
Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Helemaal bovenaan op deze pagina staat de diax sorry juli zullen vast gek worden haha :-)

Besturingssysteem windows 7 home premium
Systeemfabrikant acer
Systeemmodel aspire x1440 apv adeon
Processor e2-1800 apu with radeon ha graphics 2 cpu's ~1.79hz
Amd radeon hd 7340



Dat is de dxdiag
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Als je Sims 3 goed op hoogste/middelste settings kunt spelen met bijna alle uitbreidingen heb je echt een andere pc. Deze is daar zeker te slecht voor. Zou je nu dus gewoon even de hele dxdiag kunnen posten? Dan weten wij alles en kunnen we je zo een defintief antwoord geven voordat we dadelijk weer een pagina verder zijn zonder dat we ergens komen. Ergens onderin dat dxdiag programma staat iets als 'naar klembord kopiëren' en plak het dan gewoon hier. Het is een lang ding, maar dat maak nu niet veel uit. :)
Gebruikersavatar
Leonson
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 11:50

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hallo, ik heb voor de zekerheid ook een vraag, ik hoop namelijk ook op mijn pc de sims 4 te kunnen bespelen, maar ik weet niet zeker of dit daadwerkelijk werken zou. Mijn DxDiag is:

Code: Selecteer alles

------------------
System Information
------------------
Time of this report: 9/3/2014, 09:25:47
       Machine name: LEON-PC
   Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.130828-1532)
           Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
       System Model: GA-78LMT-USB3
               BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
          Processor: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz
             Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 4094MB RAM
          Page File: 3092MB used, 5092MB available
        Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
   User DPI Setting: 120 DPI (125 percent)
 System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
    DWM DPI Scaling: Disabled
     DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode
Is dit goed genoeg voor de sims 4? =D
taker1987
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
do 28 aug 2014, 21:47

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

de lichamen van de sims veranderen in de game verder .. ik wist niet zeker of de sims dikker zouden worden als ze teveel eten , en magerder als ze gezonder eten en gaan sporten .. nu kom ik net een nieuws bericht tegen op het internet waar dit besproken word

Code: Selecteer alles


The latest Sims game will enable its virtual inhabitants to change their body shape through play, rather than just setting it during character creation and leaving it at that.

Speaking to PCGamesN, producer Grant Rodiek said Maxis has implemented fitness modelling.

“Sims can naturally change over time in the game. If they overeat they’ll become overweight. If they never exercise, they might become overweight. But if you eat healthily or eat properly or you exercise, your sims will lose weight,” he said.

Somewhat troublingly, Rodiek confirmed sims will react emotionally to changes in their body, although he denied any “statement” will be made.

“We have the ability for them to be unhappy about their weight. It’s tricky with the emotional state being based on people’s weight. We want to make sure we’re not making a statement or telling people what’s right or wrong, but you can tell a story with those tools,” he said.

“We give you all the pieces you need to tell that story if you want to do that.”

“Your sims might react, like, when they get bigger you’ll notice they’ll look at themselves and react. How well we change their emotional state based on it, we don’t want to make a statement about things like that because that’s not our place to do that.”

The developer’s wording is deliberately vague, but may suggest sims can have multiple reactions to changes in their body shape; perhaps there’ll be a “good self esteem” character trait which will help sims evade the constant media assault which drives most first-worlders to dissatisfaction with their physical state.

The Sims 4 was detailed at gamescom and includes more robust character customisation. It does not have always-on DRM.
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ja zal straks mn dxdiag posten en bijna alle instellingen staan t hoogste op 2 na die staan gemiddeld al hapert de sims af n toe daarna draait ie gwn echt goed en t haperen kwam eigelijk na sims 3 exotisch eiland ach ja zie morgen wel en vanavond of die t doet door de dxdiag maar t eerste deel van de dxdiag staaat dus op t forum

Nogmaals ik ben super slecht met pc's dus hoop dat jullie hier wat an hbben kan de dxdiag niet kopieren dus hopelijk hbbn jullie
Hier wat aan anders vraag ik mn vader of die een dxdiag wil maken

Processortype amd e
Processornummer amd e2 1800
Aantal processorkenmerken 2
Kloksnelheid 1.7ghz
Intern geheugen 4096 mb
Type intern geheugen ddr3
Opbouw intern geheugen 1x4096 mb
Max interngeheuge 8192 mb
Opslagcapaciteit 1 tb
Harde schijfsnelheid 7200 rpm
Harde schijf interface serial ata
Cd/dvd speler cd/dvd/+rw dl
Geheugenkaart lezer muli-in-1 card reader
Videokaart amd radeon hd 6310 graphics
Videokaart geheugen gedeeld
Besturingsysteem windows 7 home premium
Amd dual core


Hopelijk is t dit anders vraag ik vanavond hulp aan mn vader
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

@Leonson: Processor is goed genoeg. Ik durf je niet voor 100% zekerheid te zeggen of het helemaal goed genoeg is om vloeiend te spelen, maar hij zou daar zeker wel een aardig eind bij in de buurt moeten komen. AMD is met quad-cores over het algemeen iets minder dan Intel, dus deze cpu is ook iets minder dan een i5, maar veel daarvan zul je toch niet merken. Dat hangt meer af van je videokaart. En je videokaart heb je er alleen nu nog niet op staan. ;)

@Tijgertje: Dit is weer een andere videokaart. Ik bedoel dit niet verkeerd maar post gewoon een keer je volledige DxDiag. Je bent ons nu gewoon steeds van het kastje naar de muur aan het sturen en dan kunnen wij je gewoon niet goed helpen. Het is echt niet moeilijk om je DxDiag te posten. Open het programma gewoon en klik onderaan op 'Alle gegevens opslaan'. Dan save je het als een kladblok bestandje en dat moet je dan gewoon openen en het vervolgens in iets als pastebin.com plakken en dan de link hier posten. :)

Met dit systeem kun je in ieder geval zeker niet zo goed Sims 3 spelen als jij zegt, dus totdat je een echte DxDiag weet te posten kan ik je ook niet veel meer helpen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie