Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 12 van 17

patries
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 19:11

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

ik heb even een vraagje. ik heb via origin de nieuwe gamepack gedownload. mijn spel werkt perfect maar ik zie het spel niet in mijn lijst van games staan van origin. is dit ook bij andere en als ik nu bv een nieuwe computer ga kopen ben ik het spel dan kwijt. ik weet niet hoe dit zit
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Dat komt omdat de game pack in het menu van Sims 4 zelf staat. Als je in Origin in de game bibliotheek met je rechtermuisknup op Sims 4 klikt en dan (geloof ik) speleigenschappen, zie je het onder game packs staan. Het blijft dus aan je account gekoppeld en kun je dus gewoon weer opnieuw downloaden bij een nieuwe computer. :)
Mike
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 21 jan 2015, 11:01

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Goeie morgen allemaal.

Ik heb een vraag aan iedereen die dit spel spelen sims 4. Ik ken me eigen herinneren dat je in sims 2 een eigen bedrijf kan oprichten en als manager te werk kan gaan en mensen aan kan nemen.
Nu is de vraag kan dit nu ook in de sims 4 en hoe want ik heb al lang zitten zoeken op google en youtube maar kan er niks over vinden helaas. Zou er iemand mij hier bij kunnen helpen of uitleggen hoe ik dit moet doen en hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. misschien foto's of filmpje.

Mvg Mike
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Dit kan helaas (nog) niet in de Sims 4 ;)

Hoe krijg je eigenlijk makkelijker een jongetje? Ik krijg alleen maar meisjes, m'n hele spel zit er ook vol mee. Is er misschien een mod die dit beter regelt?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Kim2491
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 22 jan 2015, 21:46

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hallo iedereen!
Deze vraag is van toepassing op degene die sims natuur heeft... Ik zoek als laatste de giftige morieljepaddestoel... ik kan dat krengetje echt niet vinden, kan iemand mij helpen? Heb geprobeerd in het engels te zoeken, krijg ik alleen dat hij in het grote bos te vinden is, maar ik weet niet naar welke plant o.i.d ik moet zoeken. De gewone morieljepaddestoel is net als de champignon, maar ik zie die dingetjes echt niet in het bos! HEEEEELP!
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik las ergens tussen de tekst betreffende de nieuwe patch van deze maand (februari) het volgende :

"There is a reward store to spend your satisfaction points on consumables and traits – go spend them. There is now a tutorial tip that will remind you."

Nu is mijn vraag waar kan ik die reward store vinden?
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Mike schreef:Goeie morgen allemaal.

Ik heb een vraag aan iedereen die dit spel spelen sims 4. Ik ken me eigen herinneren dat je in sims 2 een eigen bedrijf kan oprichten en als manager te werk kan gaan en mensen aan kan nemen.
Nu is de vraag kan dit nu ook in de sims 4 en hoe want ik heb al lang zitten zoeken op google en youtube maar kan er niks over vinden helaas. Zou er iemand mij hier bij kunnen helpen of uitleggen hoe ik dit moet doen en hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. misschien foto's of filmpje.

Mvg Mike
Je zult het waarschijnlijk kunnen doen met de eerste uitbreiding : "Sims aan het werk". Maar dan moet je wachten tot in April.
patries
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 19:11

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

ik heb een vraagje nu heb ik een tuintje gemaakt en daar wat plantjes geplant. deze heb ik geoogst maar is het hetzelfde als bij de sims 3 dat je plantjes steeds beter van kwaliteit worden of blijven ze altijd normaal.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Na de laatste update met alle valetijnsstuff, laadt mijn game de plaatjes van cc niet meer en is het ingame vrij haperig als je sims bewegen. Ik had ergens gelezen dat je eerst alle cc moeg verwijderen voor een jpdate en dit wist ik dus niet. Weet iemand hoe je een update ongedaan maakt of een andere oplossing? En ik kan geen sims meer opslaan in. Mijn bibliotheek, hij blijft laden.
Alvast bedankt. :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Het lijkt me niet zo dat cc er tijdens een update voor kan zorgen dat er iets mis gaat met het updaten. Het kan hoogstens zo zijn dat de cc niet compatibel is met de nieuwe game versie. (Die cc zou je dan het eerste even moeten weghalen en het dan nogmaals testen.) Het beste kun je nu gewoon proberen om via Origin Sims 4 te repareren (rechtermuisknop op het Sims 4 spel en dan klikken op 'Game repareren'). Normaal verhelpt dat alle problemen wel, anders gewoon herinstalleren. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

OOke, probeer eerst ff game repareren. Hopelijk lost dat wat dingen op :)
Super bedankt Rudy :knuffel


EDIT:
T haperen is ophelost, maar nu verdwijnen de portretten van mijn sims. Ik kan ze nog wel spelen, maar t is irritant als je huishouden groter wordt.
Iemand daar een oplossing voor? :/
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Fijn dat het haperen nu opgelost is, maar het is wel vreemd dat je daardoor nu weer andere bugs hebt. Misschien kun je proberen om het mapje De Sims 4 in Mijn Documenten\Electronic Arts te hernoemen naar De Sims 4.old. Als het dan wel werkt, dan kun je saves en dergelijke een voor een weer terugzetten. Zo niet, dan nog maar een keer game repareren? ( :sweatdrop ) Of herinstalleren, want veel andere opties heb je dan niet meer.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

@Rudy
Had dat ook ergens gelezen en gisteren gedaan. Game werkt weer prima zonder lagg. We zitten ook te kijken om een i 5 proccesor te kopen en in te bouwen in de laptop. Hij heeft nu i3, dus t is al knap dat hij de sims 3 aankon op hoge instellingen. :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

@Createasim: Voor zover ik op internet kan vinden moet je daarvoor level 9 van de handigheid bereiken en dan de tv upgraden met meer kanalen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar je moet maar kijken of het werkt.

@Simmielove: Een processor in je laptop vervangen zou ik echt niet doen zolang ie niet kapot is. Die dingen zijn wel te vervangen, maar om dat goed te doen moet je echt goed weten wat je doet en zelfs dan is het nog risicovol! Bedenk je wel dat je daarvoor je hele laptop uit elkaar moet halen, dan op de goede manier de koelpasta op en rond de oude verwijderen, en dan weer nieuwe pasta aanbrengen en je laptop weer goed in elkaar zetten. Een i3 is normaal wel goed genoeg voor de meeste games en de overstap naar een i5 (bij laptops) ook niet zo groot, normaal alleen hyperthreading (2 extra virtuele, langzamere cores) en wat meer cache, maar daar ga je niet veel van merken in de praktijk. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hmm naja, ik twijfel er wel over. Maar meer omdat dit een niet echt geweldige laptop is :/

Weet iemand hoe je nummers kan schrijven? Je moet op een instrument klikken en dan nummer schrijven, maar die optie heb ik niet.
&
CreateASim schreef:Mijn sim heeft soms, vaak als die gespannen is, om naar het open haard kanaal te kijken. Ik kan die nergens vinden, niet op de tv, en ook niet op de pc of slablet. Weet iemand waar ik dat kan vinden?
Die kon ik ook niet vinden.. :|
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Rudy schreef:@Createasim: Voor zover ik op internet kan vinden moet je daarvoor level 9 van de handigheid bereiken en dan de tv upgraden met meer kanalen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar je moet maar kijken of het werkt.
Dank je rudy. Ik had het zelfde probleem als Createasim. Nu heb ik ook het antwoord.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie