Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Anna88
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 27 jun 2013, 12:53

Sims 4 niet voor Mac?

Ik zat vandaag naar de systeemeisen te kijken voor de sims 4, toen ik tot mijn grote verbazing las dat hij alleen voor Windows uit komt volgende maand! :? Ik ga niet speciaal een Windows computer kopen alleen voor de Sims, of zou de Mac versie later komen? Ik had in het begin ook wel problemen met het spel, maar na de updates heb ik weinig problemen meer gehad. De vorige versies konden ook allemaal wel worden gespeeld op de Mac. Zou het wel zonde vinden, heb van de Sims 3 heel veel uitbreidingen en wil Sims 4 ook graag spelen op de Mac. Iemand meer info ?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Sims 4 niet voor Mac?

Momenteel is er geen nieuws over een Mac versie en zegt iedereen van het Sims 4 team ook dat ze zich alleen nog maar concentreren op de Windows versie. Op 4 september zal dus ook (vrijwel zeker) alleen nog een Windows versie komen, maar misschien dat ie later wel voor de Mac uit zal gaan komen. Het zou mij echter wel vreemd lijken als er geen Mac versie zou komen, omdat ze op die manier toch wel een deel van de inkomsten mislopen. ;)

Echter heeft EA in De Sims 4 al wel meer dingen weggelaten, dus weet je maar nooit. :P
Gebruikersavatar
weijki
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
108
Lid geworden op:
za 24 apr 2010, 17:25

Re: Sims 4 niet voor Mac?

Ik heb de sims 4 werkend gekregen op de mac via parallel desktop, maar ik ga een windows partitie op mijn mac maken via bootkamp want dan loop het spel toch net iets soepeler.

kwestie van als je hem echt wil spelen op de mac gaat het echt lukken ;)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 4 niet voor Mac?

Als je je mac bootcamped kan je 'm volgens mij ook spelen. Alleen het bootcampen werkt niet altijd, heb ik gehoord. Maar gelukkig komt hij binnenkort voor MAC :)

Houdtdit trouwens ook in dat als je de Sims 4 al hebt, je 'm dan ook kan zetten op een maxbook? (Wel gewoon via hetzelfde origin account)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties