Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SmartieDoosje!
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
do 03 apr 2014, 21:10

Mijn mening en de mening van jullie [Sims 4]

Hoi Simsnieuws,

Ik heb dus van EA de demo gekregen net als vele andere mensen. Toen ik hem opeens zag tussen 'mijn games' was ik echt zo blij, ik sprong bijna een gat in de lucht. Na dat ik helemaal was bijgekomen van de blijdschap heb ik hem gelijk geïnstalleerd. Toen hij klaar was ging ik gelijk opstarten, en spelen maar dacht ik. Je kreeg een soort van kleine 'intro' zeg ik maar. Die was best wel leuk om te bekijken, toen de 'intro' klaar was. Begon het meteen, je kreeg een poppetje en je kon hij/zij een naam geven allemaal net zoals de sims 3 eigenlijk. Tot dat, je bij het gezicht kwam dat was opeens een hele verandering vond ik. Je kon alles echt alles verslepen hoe je de kin wilde hebben, of de ogen kun je groter maken, of de ogen konden iets naar binnen. Noem alles maar op je kan het zo gek niet bedenken of je kan het gewoon. De kleding was tja wel mooi maar ik miste toch het paneel waarmee jij je eigen kleur kan doen zoals in de sims 3. Maar er is wel 1 voordeel en dat is... Het haar ik vindt persoonlijk het haar er beter uitzien als bij de sims 3, ja oké het ziet er plastic uit maar er zijn ook betere moderne kapsels dan dat je in de sims 3 gewend bent. Kortom ik vindt het echt super leuk dat ik 1 van de mensen is die de sims 4 demo heeft gekregen, en ik kan niet wachten tot 4 september, EA heeft mij al lekker benieuwd gemaakt naar de rest. Wat vinden jullie ervan? Laat het zeker weten hieronder.


Mvg Damian oftewel SmartieDoosje!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties