Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

240 berichten • Pagina 9 van 12

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Mijn sims 4 screens (Demo)

ik heb er weer eentje :$ ik wauw haar laten showen omdat ik hem bewerkt hebt en wil weten wat jullie er van vinden :)

Afbeelding
^bewerkt de achtegrond is een blauwe, onbewolkte lucht met de zon naast haar schijnend. :)
Afbeelding
^onbewerkt

ze moet een mysterieuze vampier voorstellen. ;)

V dankje, ik gebruik het programma photoscape.

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 16 aug 2014, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ceeliiine
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
di 27 aug 2013, 14:08

Re: Mijn sims 4 screens (Demo)

Leuk gedaan! Met welk programma werk je?
Persoonlijk vind ik dat de aandacht meer naar de zon gaat dan naar de sim, ik zou de zon wel iets minder laten opvallen (kleiner, zichtbaarheid verminderen en misschien een warmere kleur).
Wel cool dat de schaduw van haar gezicht duidelijk is, maakt haar net iets"gevaarlijker"
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mijn sims 4 screens (Demo)

In plaats van Sims te maken heb ik nu eens geprobeerd om die achtergrond in CAS te modden. Beetje oefenen in Photoshop dus. Hier zijn dan m'n eerste vier fatsoenlijke resultaten na eerst wat te hebben gefaald. (Zo en zo bijvoorbeeld) Ik moet nog wat werken aan de blur effecten op de achtergrond en ik probeer ook iets van een heel licht halo effect in de achtergrond rond de Sim te krijgen, maar dat lukt tot nu toe nog niet echt. Ik probeer ze daarnaast ook nog wat spannender te krijgen dan nu. Ook die blauwe cirkel onderin moet ik nog wegmodden, maar heb ik nu nog niet naar gekeken. :)

Groen

Afbeelding

Paars

Afbeelding

Oranje

Afbeelding

Blauw

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mijn sims 4 screens (Demo)

Ontzettend leuk gedaan! :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties