Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

73 berichten • Pagina 2 van 4

Jopertje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 08 jul 2014, 09:41

Re: Create a Sim Demo

ik heb gisteravond 23.00 gekregen. ging toen voor de laatste keer kijken of ik hem had. en dat terwijl ik niet echt iets doe met de community.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Create a Sim Demo

Ik heb hem ook niet ontvangen, helaas. Misschien wordt ik een keer uitgezocht, maar waarschijnlijk niet. Heel veel plezier, voor de mensen die hem al wel hebben :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Create a Sim Demo

Nou toch alvast maar gedownload en ik moet zeggen dat ziet er leuk uit en werkt mooi, kan alleen de wimper-verlenging niet vinden of kan dat niet?
Wie weet dit?
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Create a Sim Demo

Duressa schreef:Nou toch alvast maar gedownload en ik moet zeggen dat ziet er leuk uit en werkt mooi, kan alleen de wimper-verlenging niet vinden of kan dat niet?
Wie weet dit?
Nee, je zit vast aan die eyeliner (en die moet je kiezen uit die verschillende oogjes rechts).
Vind het bij de vrouwen wel staan, maar bij de mannen echt jammer.

Het werkt wel heel makkelijk vind ik, en het is echt leuk hoe - door iets in het gezicht te veranderen - het meteen een andere sim wordt.

(ik mis alleen CASt echt vreselijk, zelfs in zo'n demo)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Create a Sim Demo

Ik hoorde van veel mensen dat ze het kleurenwiel missen. Maar ik denk wel dat het maken van het gezicht van je sim een hoop goed maakt.
Hopelijk kan ik snel mijn mening geven. Als ik m ooit krijg haha :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Create a Sim Demo

JoAnne schreef:
Duressa schreef:Nou toch alvast maar gedownload en ik moet zeggen dat ziet er leuk uit en werkt mooi, kan alleen de wimper-verlenging niet vinden of kan dat niet?
Wie weet dit?
Nee, je zit vast aan die eyeliner (en die moet je kiezen uit die verschillende oogjes rechts).
Vind het bij de vrouwen wel staan, maar bij de mannen echt jammer.

Het werkt wel heel makkelijk vind ik, en het is echt leuk hoe - door iets in het gezicht te veranderen - het meteen een andere sim wordt.

(ik mis alleen CASt echt vreselijk, zelfs in zo'n demo)
Klopt het dus toch dat ik het niet kon vinden, mis de wenkbrauwen ook :( en de CAS mis ik vreselijk, ben dus nog niet echt overtuigt of dit een vooruit gang is.
Op dit moment vind ik m'n simmetjes uit Sims 3 een stuk mooier, maar ik moet zeggen dat het wel makkelijk werkt om je Sims te verbouwen.
Wat ik wel erg leuk vind zijn die "loopjes" :D :D
Gebruikersavatar
Lena
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
do 29 sep 2011, 19:20

Re: Create a Sim Demo

De wenkbrauwen kan je volgens mij vinden als je op de wenkbrauwen klikt, dan krijg je aan de rechterkant een rijtje met verschillende stylen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Create a Sim Demo

Simmielove schreef:Ik hoorde van veel mensen dat ze het kleurenwiel missen. Maar ik denk wel dat het maken van het gezicht van je sim een hoop goed maakt.
Hopelijk kan ik snel mijn mening geven. Als ik m ooit krijg haha :)
Ik mis het kleurenwiel ook wel maar een voordeel is dat het nu tenminste snel laad.
Verder zijn de kleren wel in verschillende kleuren te kiezen, dus dan heb je toch nog iets vrijheid daarin.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Create a Sim Demo

Kijk er zijn wellicht dingen die je mist in deze nieuwe Sims. Wij moeten er gewoon aan proberen te wennen. Dit is trouwens ook het begin van De Sims 4, hé! Wie weet wat er allemaal in de toekomst gaat gebeuren! Het komt vast wel goed en dan kunnen we niet meer zonder. :P
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Create a Sim Demo

Ik heb de demo en ik ben er gewoon verslaafd aan geraakt. Het is echt supercool. En ik heb Sherlock Holmes nagemaakt, en dan bedoel ik de versie door Benedict Cumberbatch en heb er al een compliment over gekregen van iemand. :swing Ik kreeg "good job" als reactie er voor.
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Create a Sim Demo

Ray schreef:Kijk er zijn wellicht dingen die je mist in deze nieuwe Sims. Wij moeten er gewoon aan proberen te wennen. Dit is trouwens ook het begin van De Sims 4, hé! Wie weet wat er allemaal in de toekomst gaat gebeuren! Het komt vast wel goed en dan kunnen we niet meer zonder. :P
Aan de ene kant is dat zo (en al die werkelijk verschillende sims die je neer kunt zetten is gewoon een feest). Aan de andere kant is het kiezen van kleurnuances en patronen voor veel mensen een belangrijk deel van de gameplay. Bij kleding vind ik het jammer, maar bij het kiezen van oogkleur vind ik het de sims zelfs bederven soms. Ik heb niks met de hemelblauwe en gifgroene kleuren die ze daar hebben ge-preset, met zo'n sim ga ik niet spelen. De looks van de sims zijn aan de ene kant met sprongen vooruit gegaan, maar op andere gebieden juist achteruit (ik vind die eyeliner als standaard bij al je sims bijvoorbeeld erg zonde, helemaal bij de mannen).

Ik ben zeker niet negatief, met name de gezichtskenmerken zijn geweldig.
Maar de dingen waarvan ik dacht "mwa, jammer", die blijk ik ook echt heel jammer te vinden.
Bovendien ben ik ook nog benieuwd hoe mijn unieke sims er straks in het spel uitzien. CAS is leuk maar daar speel je het spel niet natuurlijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Create a Sim Demo

Ik heb al een aantal filmpjes over de demo bekeken. Maar je kna natuurlijk standaard ook ogen kiezen zegmaar, volgens mij zga ik daar wel een ogen paar waar de wimpers kleiner waren. Weet t niet zeker, maar als dat zo zou zijn zou t wel fijn zijn.
Dat is denk ik het enige wat ik jammer vind, en het maakt de eyeliner ook overbodig. Maar volgens mij hebben ze het ook gedaan zodat de mindere computers niet veel moeite hebben met zulke details.

EDIT;
Hebben jullie bij Origin aangezet dat je je gegevens deelt met geselecteerde partners, en dan daaronder EA Games geselecteerd?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SmartieDoosje!
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
do 03 apr 2014, 21:10

Re: Create a Sim Demo

Simmielove schreef:Ik heb al een aantal filmpjes over de demo bekeken. Maar je kna natuurlijk standaard ook ogen kiezen zegmaar, volgens mij zga ik daar wel een ogen paar waar de wimpers kleiner waren. Weet t niet zeker, maar als dat zo zou zijn zou t wel fijn zijn.
Dat is denk ik het enige wat ik jammer vind, en het maakt de eyeliner ook overbodig. Maar volgens mij hebben ze het ook gedaan zodat de mindere computers niet veel moeite hebben met zulke details.

EDIT;
Hebben jullie bij Origin aangezet dat je je gegevens deelt met geselecteerde partners, en dan daaronder EA Games geselecteerd?
Ja dat heb ik wel aanstaan. ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties