Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Babbeltopic: Geen zwembaden en geen peuters

Van de week is het nieuws online gekomen dat er geen zwembaden en geen peuters in het spel zullen zitten. Wat vinden jullie hier eigenlijk van?

Opzich vind ik het persoonlijk best jammer dat dit er uit wordt gelaten omdat het familie leven dan net weer anders wordt.:(
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Babbeltopic: Geen zwembaden en geen peuters

Natuurlijk baal ik. Ik vind het alleen wel jammer dat iedereen nu zo negatief is. Er zijn ook heel veel goede dingen.

De huizen zijn prachtig en het nieuwe cas lijkt me leuk om te proberen. Bovendien lijken die emoties me erg leuk. En dat nieuwe beroep stand-up comedy lijkt me gaaf. Waarom zijn daar geen topics voor?

We moeten toch altijd naar de positieve kant kijken. Er komt hier vast wel ene oplossing voor. En als dat een uitbreidingspakket is dan is het aan de mensen zelf om te beoordelen of ze het geld er voor over hebben. EA gaat het toch niet veranderen, dus we kunnen beter blij zijn met wat we hebben.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Babbeltopic: Geen zwembaden en geen peuters

Ik vind het ook jammer dat ze eruit zijn gehaald, maar ik vind toch ook dat er nu inderdaad echt teveel wordt geklaagd over alles wat Sims 4 niet heeft i.p.v. wel, net zoals Lestis al zei. Veel geweldige nieuwe dingen worden zo compleet weggeveegd door simmers die alleen de negatieve dingen willen benadrukken. :(
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Babbeltopic: Geen zwembaden en geen peuters

Dat zwembaden eruit zijn gehaald interesseert me niet zo, maar dat van peuters vind ik echt jammer. Ook o dat de kwaliteit van de Sims 4 met sommige dingen niet geweldig zijn twijfel ik weer. Ik koop m waarschijnlijk toch, maar ik zal m dan niet veel spelen ofzo
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Babbeltopic: Geen zwembaden en geen peuters

voor mij daalt de interesse in de Sims 4 met sommige mededelingen steeds meer :/

mijn interesse was zowiezo al niet hoog omdat het visueel er voor mij gwn minder mooi uitziet dan k hoopte of in vergelijking met de sims 3

k zal t wss wel spelen en op basis van mijn ervaring daarop kijken of k t ga kopen,.. had k met sims 3 ook gedaan :/

aangezien k niet het risico wil lopen dat k like 50-60? euro uit ga geven aan een spel wat ik uiteindelijk toch niet heel leuk blijk te vinden,.. dan vind k t gwn geldverspilling


maar over het zwembad,.. die boeit me vrij weinig omdat k t toch nooit gebruikte

maar peuters,.. die ga k wel 'heel erg' missen omdat het toch een leeftijd is die k moeilijker kan missen dan baby ofzo omdat hierbij het leren lopen en dergelijk zit wat t natuurlijk iets realistischer maken

als ze peuters uiteindelijk wel bij een uitbreiding gaan doen,.. vind k t echt stom omdat like,.. das gwn naar meer manieren zoeken om geld uit hun fans te halen en dat vind k een beetje zwak? en onaantrekkelijk
maar dat kan ook aan mij liggen,..

maja, k zie wel wat k er uiteindelijk van ga vinden,.. mijn indruk hiervan is iig nog niet echt super goed!
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Babbeltopic: Geen zwembaden en geen peuters

Het maakt me allebei niet zo heel veel uit, eigenlijk. Zwembaden vond ik wel leuk, maar deed ik eigenlijk vrij weinig mee (maar ik ga er vanuit dat die nog wel met een uitbreiding meekomen).
Peuters vond ik heel schattig altijd, maar ach... missen ga ik ze ook weer niet. Het is voor mij in ieder geval geen reden om het spel niet meer te kopen.

(En kelders doen me al helemaal niks hahaha)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Babbeltopic: Geen zwembaden en geen peuters

Ik blijf het vreemd vinden dat je zometeen van baby naar kind opgroeit. De hele peuter/kleuter fase is toch ook een onderdeel van 'play with life' (slogan van sims) :glare Na jah! De peuters zullen wel weer gedropt worden in een EP als 'Levensweg' maar hoop het niet. Gewoon in een update ofzo! :swing

De zwembaden mogen van mij wel in een SP. Maar dan ook alles!!! Duikplank, Glijbaan, Bommetje, Zwembadbar, Luchtbed. Alle extra's uit Exotisch paradijs/Jaargetijden ten behoeve van het zwembad :laugh

Weergave- en sorteeropties