Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

122 berichten • Pagina 5 van 7

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

ja maar weetje, je moet toch bij elk kavel laden? bijv. als je naar het park wil hup laadscherm?
of.. is het als je naar een ander deel wil van de wereld? dat je bij elk deel van de wereld wel gewoon kunt rondlopen maar als je dan naar bijv. de supermarkt wil in een ander deel dat je dan een laadscherm krijgt?

ik ga hem denk ik wel kopen.. gewoon uit nieuwsgierigheid, ik wil gewoon weten hoe dat nou speelt met het bouwen en CAS en hoe de emoties en nog meer zijn :) en ik denk dat als je de sims 4 hebt en speelt dat je niet meer naar de sims 3 wil, ja misschien in begin maar later niet meer. ;)
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

binnen de buurt kan je gewoon rondlopen, als je naar een ander gaat moet ie laden (laden zou in elk geval voorlopig vlotter gaan), dus half open. Wegens dat je dan meer sims op je openbare kavel kan hebben ben ik hier wel voorstander voor.

kleurenwiel vind ik nog steeds jammer dat ie weg is, zowat het leukste van de sims 3. Kleuters en zwembaden komen wel (denk ik) net zoals dat er ooit huisdieren en weersomstandigheden gaan komen :)
Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Ik ga hem zeker kopen! Stop dan denk ik ook gelijk met de Sims 3.
Ik vind 'm er heel leuk uitzien.
Vind het ook juist wel leuk dat ik nu voor het eerst eens een game vanaf het begin meemaak (Ik heb sims 2/3 half gespeeld), en alle uitbreidingen kan gaan sparen enzo. 8)
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Er is wel een openbare wereld! De openbare wereld is juist véél uitgebreider dan ooit te voren! Ipv Create-a-style is er een goede lijst van patronen en kleuren die er zijn, dus zo'n ramp is het ook weer niet, gelukkig. :)

Zwembaden en peuters gaan zeker nog komen, alleen niet in september. Het is mogelijk dat ze gratis komen met een update zoals kelders en tatoeages gratis toegevoegd werden met De Sims 3.
Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Het is een soort-van open wereld. Iemand schreef dit, is eigenlijk de beste uitleg:

"To be honest I think people are unnecessarily panicking because it should and will be something like this, you're in the red district with houses and maybe a shop, all fine and open, except the gym is in the blue district, so to go there it's a simple 30 seconds loading screen, but if you're still in the red district, and need to go to the shop, there's no loading screen! not a loading screen between EACH LOT. people need to stop panicking, because this will be sooooo much better!

Afbeelding"
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

hmm ik weet niet hoor want ze zeiden toch dat je altijd laadschermen zou krijgen.. dat als je naar school gaat bv. dat je sim lopend weggaat en dan verdwijnt net zoals in de sims 1 en 2..
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Volgens SimsVIP:

Loading screens in The Sims 4 have a stylized Plumbob in the center, with text strings passing through at the bottom. According to Gurus, loading screens will take less than 30 seconds of your time, and only appear when traveling between worlds, neighborhoods, and lots.

(http://simsvip.com/2014/07/02/the-sims- ... explained/)

En er is geen open wereld zoals in Sims 3, maar het is ook geen 1 kavel-spel zoals Sims 2.
Het zijn buurten van maximaal vijf kavels die met elkaar verbonden zijn door laadschermen.
Iets ertussenin dus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sims-Online
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
31
Lid geworden op:
wo 02 jul 2014, 21:52

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Heb De Sims 4 Collector's Edition vandaag besteld! Vond het wel een goeie deal voor 77,- bij yourgamezone.nl :) Las op een tweet van EA dat ze al bijna uitverkocht waren dus heb toen de beslissing maar gemaakt op die versie toch te kopen.
Gebruikersavatar
soeduk
Snackventer Snackventer
Berichten:
70
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 08:52

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Een tijdje geleden heb ik de Collectors Edition besteld. Aan de ene kant vind ik het echt heel raar dat er geen peuters en zwembaden zijn, de wereld niet volledige open is, er geen kleurwiel erin zit, geen verhaalvoortgang in je buurt is, en nog veel meer dingen die genoemd kunnen worden. Aan de andere kant zijn mijn verwachtingen hooggespannen wat betreft de emoties Create A Sim, Bouwen en andere dingetjes, zoals borstvoeding geven (dit vind ik dan wel weer heel gaaf!). Dus ik hoop dat EA het enigszins goed gaat maken, wat mijns inziens niet helemaal gaat lukken overigens......
"Het is onmogelijk", zei trots
"Het is riskant", zei ervaring
"Het is zinloos", zei het verstand
"Geef het een kans", fluisterde het hart.
Marieke020
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 26 jun 2014, 20:39

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Ik moet eerst nog enthousiast worden. Wat ik tot nu toe van Sims4 heb gezien laat mijn hart niet sneller kloppen.

Het creëren van Sims en huizen ziet er makkelijk uit, maar ik ben gewend aan hoe het nu gaat en kan eigenlijk alles doen met Sims en bouwen wat ik wil, dus dat mis ik niet echt.
Ook heb ik nooit gedroomd over meer emoties voor mijn Sims, dus ook wat dat betreft is er voor mij geen sprake van een wens die wordt vervuld. Eerlijk gezegd lijkt het me alleen maar irritant, dat als je een doel wilt bereiken je dat niet kunt doen omdat je Sim depressief is en je daar eerst aan moet werken.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg als de meesten dat er geen zwembaden of peuters zijn, want ik speel daar niet echt mee. Wel weet ik nu al dat het me heel erg gaat storen dat er allemaal van die grote objecten in het spel zijn, zoals de tram en de boot, waar je niets mee kunt doen. Dat is nog erger dan rabbitholes, want daar kon je tenminste nog een point en click actie mee hebben.

Maar het zou zomaar kunnen dat het spel in een later stadium met dingen komt waar ik *wel* enthousiast van wordt.
Gelukkig ben ik nog lang niet uitgespeeld met Sims3.
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Ik vind die tram en die boot dan weer niet zo erg, het oog wil ook wat.
Ik heb de rabbitholes nooit een probleem gevonden (werk en school) omdat het vaak hele mooie gebouwen zijn die ook iets voor de omgeving doen.

Dat die tram en die boot niet echt zijn was te verwachten, als het kleine buurten zijn.
En dan vind ik het wel leuk eigenlijk. Ze geven de buurt waar je sim in leeft sfeer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Wel jammer dat er niet meer sprake is van een "echte" open wereld. Maar opzich lijkt het me wel leuk. Die emoties geven juist een hele andere draai aan de sims, wat ik wel erg leuk vind. Dat de tram en de boot meer objecten zijn, is wel balen. Zeker die tram! Hopelijk komt hier nog wel verandering in.
Jammer is ook dat er geen peuters in zitten, maar aan de andere kant. Geen gedoe meer om je peuter te leren praten, lopen en zindelijk te maken! Dat is wel prettiger.
Met zwembaden deed ik nooit echt veel, dus dat zal ik denk ik niet echt mega erg missen.
Ik denk wel dat ik m ga kopen. Weet alleen niet of ik hem ga bestellen online. Dat zie ik wel over een maand ofzo
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Net als velen vind ik het ook wel jammer dat er geen zwembaden en peuters komen. En ook ben ik niet zo'n fan van de sims hun nieuwe cartoon-achtige uiterlijk. Maar het nieuwe systeem met de buurten en verschillende werelden lijkt me wel wat. Ik wacht voorlopig ook nog wat af.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie