Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

122 berichten • Pagina 4 van 7

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

In het begin had ik mijn grote twijfels over het spel. Wij krijgen nu behoorlijk veel informatie binnen en dat heeft mij aan een gedachte gebracht. Ik vind het een nieuwe uitdaging, dus ik ga hem zeker kopen. Misschien moeten wij in het begin wennen aan het spel, maar dat komt goed. :)
tessdejong
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 13 feb 2012, 15:50

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Ik twijfel nog enorm, hij ziet er wel onwijs leuk uit. Maar, Sims 3 heeft mij zo veel geld gekost.... Wil ik dat nog een keer met de 4e? Dat gaat nu door mn hoofd.

Ik denk dat ik hem op mn verlanglijstje laat staan tot Sinterklaas of De Kerstman zo gek is om het voor mij te kopen.
Am I killing time, or is time killing me? We're all slowly dying after age 23! - See if they salute ~ the Streets
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Schop omhoog. Ik denk niet dat ik 'em ga kopen. In de Sims 3 zit behoorlijk veel geld en dat zal met de sims 4 niet anders zijn. Dat geld kan ik voor heel andere dingen gebruiken, dus voor nu zeg ik nog even nee.
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Ik denk dat ik de Sims4 wel ooit ga kopen, maar niet direct op de dag van de release. Al hoe wel, dat zei ik ook toen de Sims3 uitkwam en toen had ik hem alsnog gepre-orderd. Al doe ik het nu niet aangezien ik eerst mijn 730 dagenproject met de sims3 klaar wil hebben.
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Op de dag van de release ben ik op vakantie, dus wordt het sowieso daarna pas. Ik wil wel 10000% zeker weten dat mijn laptop het aankan. Zo niet, dan is het jammer. Ik ga er geen nieuwe laptop voor kopen.
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

^Volgens de huidige informatie is de sims4 ook geschikt voor de oudere laptops, dus ik denk dat hij op die van jou het ook wel doet. Als de sims 3 op de jouwe kan, zou de sims4 er zeker op moeten kunnen draaien. Maar de uitgebreidere systeemeisen volgen nog.
patries
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 19:11

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

ceeliiine schreef:Ik ga wachten om de sims 4 te kopen tot er een eerste uitbreidingspakket komt. Dan wordt het waarschijnlijk goedkoper, en zullen de bugs er uit zijn :p
ik denk niet dat het spel zo snel echt goedkoper zal worden
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Gaan jullie De Sims 4 kopen?

Wat wel een voordeel is dat er geen rabbitholes meer zijn. En echt gesloten is de wereld niet dacht ik Sterker, je kan in de Sims 4 naar andere buurten en landen reizen, zonder te moeten verhuizen. En die kan de Sims echt helemaal aanpassen zonder schuifbalken. Dat zijn vind ik wel degelijk verbeteringen.

Weergave- en sorteeropties